Inlägg från: Linc |Visa alla inlägg
  • Linc

Vi som inte känner att vi passar in i de andra gravidtrådarna!

regnbågsfärgad skrev 2015-02-02 09:53:17 följande:

Va roligt att det rasslade till här igen. Trist bara att alla mår skruttigt!

I morgon är det dags för oss att träffa vår bebis. Känns pirrigt och väldigt konstigt att det är så definitivt. Vi har laddat upp med en härlig virussjukdom hela familjen. Är helt färdig efter en vecka med ont i halsen, hosta från helvetet och snor i typ hela huvudet. Men det ska väl gå bra ändå, litar på att alla härliga hormoner kickar in. Frugan blir det ju värre för...

Kram på er!

Å vad härligt! Med bebis alltså inte virus hua! Ni får krya på er massor tills imorgon!! :) Lycka till kramar! :)
  • Linc

Jag är i v.30 nu och längtar oxå massor till April! Bebis har varit otroligt aktiv och bufflig så magen kännts som ett stort blåmärke bara men de sista tre dygnen så har hon varit otroligt lugn istället... lite hicka nån gång, nåt knä nån fot som bökar runt på insidan men låååånga sömnpass verkar hon ha.. Blir lite orolig emellanåt men då buffar hon till så jag vet att hon lever haha! Denna gången (3e grav, 4e barn) känns bebisen så närvarande och verklig på något sätt! Foglossningen har börjat ställa till det lite ffa på kvällarna men annars mår jag bra! Sover som en kratta dock och vaknar med ca 2h mellanrum. .. Nu efter en lång morgon i sängen så ska jag fixa lite kaffe! Önskar er alla härliga människor här inne en underbar dag!! :)

Svar på tråden Vi som inte känner att vi passar in i de andra gravidtrådarna!