Inlägg från: mona83 |Visa alla inlägg
  • mona83

Stäng ner flashback!

Fast jag kan faktiskt hålla med där, mkt skitprat på flashback och man sitter och outar folk där till höger och vänster utan att personen i fråga kan försvara sig.

Kallar fok för både mördare och div utan att det ens finns nått som styrker det mer än vad tidningar som aftonblaskan skriver.

Spekulera är man väldigt bra på där även att skriva ungefär som känner människan man outar bakom dens rygg.

Nä det finns en anledning att jag håller mig borta därifrån och det har inget med Nordkorea eller yttrandefrihet att göra. Utan snarare att man mest känner att det bara är idioter som hänger där.

L.O.V.E
  • mona83
    Perplex skrev 2014-10-23 06:09:54 följande:

Outar du folk som inte begått brott eller är misstänkta för att ha begått brott så blir du bannad på Flashback så det du skriver är ren smörja.

Skulle inte tro att det är smörja faktiskt, själv läst den tråden på flashback.

Folk i den gruppen har lagt in två individers facebook, tagit reda på personnr och även företag som den ena personen haft, åkt till deras gårdar och snokat och dom kallar även personerna i fråga för mördare trots att man tills motsatsen bevisats är oskyldig.

Sen skiter jag i om du kallar det för smörja, för jag vet vad jag har läst iaf.
    L.O.V.E
  • mona83
    Perplex skrev 2014-10-23 06:09:54 följande:

Outar du folk som inte begått brott eller är misstänkta för att ha begått brott så blir du bannad på Flashback så det du skriver är ren smörja.

Skulle inte tro att det är smörja faktiskt, själv läst den tråden på flashback.

Folk i den gruppen har lagt in två individers facebook, tagit reda på personnr och även företag som den ena personen haft, åkt till deras gårdar och snokat och dom kallar även personerna i fråga för mördare trots att man tills motsatsen bevisats är oskyldig.

Sen skiter jag i om du kallar det för smörja, för jag vet vad jag har läst iaf.
    L.O.V.E
  • mona83
    FiaMedFunkk skrev 2014-10-23 14:48:53 följande:

Vad är problemet? De använder och delar lagligt offentliga uppgifter. Ryktesspridning och skitsnack förekommer bland vanligt folk dagligen och folk har säkerligen spridit rykten och pratat skit om dig sedan barnsben.

Problemet? Jag antar att du skulle vilja att folk kallade dig mördare osv helt öppet och outade ditt liv.

Dessutom känns det jävla trist när man känner ena personen i fråga.

Vissa rykten kan sabba en persons liv för all framtid

Ja faktiskt, jag har varit mobbad större delen av mitt liv och det har då fasen inte hjälpt mig ett skit. Tvärtom.
    L.O.V.E
  • mona83
    FiaMedFunkk skrev 2014-10-23 19:13:15 följande:
    Vem skulle få sitt hela liv förstört om man är oskyldig? All annan information kan jag själv leta upp om valfri person.

De enda jag tycker är vidrigt är hur man blir utesluten när man röstar på Sveriges tredje största parti.
    Som bekant så är det svårt att ändra på folks åsikter när dom fått nått för sig och dom som skriver i just den tråden jag pratar om lär inte ändra åsikt oavsett vad, dom har redan dömt henne i förhand och hon lär ALDRIG kunna bo på sin gård igen med tanke på allt hat som folket uttrycker. 
    L.O.V.E
Svar på tråden Stäng ner flashback!