Stäng ner flashback!
Jag tycker faktiskt inte Flashback är så anonymt. Har man en gång skaffat ett nick där kan man aldrig byta det. Det är klart, man kan gå in på flera konton då och skaffa nya nick, men oftast brukar ju riktiga gamlingar aldrig byta sina nick, på det sättet blir det en kontinuitet i folks yttranden, mer än har på Familjeliv, där folk byter nick stup i kvarten. På Flashback kan man heller inte vara anonym inom själva forumet. Det kan man däremot vara här på FL. Folk är grövre i tonen på Flashback, men jag undrar banne mig om det inte är ärligare.
Vad det gäller SD-trådar så svämmar banne mig FL över med dem. Det börjar bli tröttsamt. Flashback är inte på långa vägar så fixerade vid att prata SD som Familjeliv. Bläddrar man så är det banne mig 60 procent som handlar om det.
Flashback kommer aldrig att stängas ner, för karaktäristiken där är att det florerar mycket skickliga debattörer. Även om folk är grova i mun på Flashback så bemöts också kommentarer med ett skarpt intellekt, på ett helt annat sätt än på Familjeliv