• AnnaHarrysson

Vilken dag ska dina barn gå bus eller godis

Samma sak varje år. Vilken dag ska barnen släppas ut för bus eller godis. Jag vill helst släppa ut barnen när andra gör det. Skriv gärna en kommentar när ni röstat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-22 14:46
    Halloween 2014 bus eller godis

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken dag ska dina barn gå bus eller godis
  • AnnaHarrysson

Den 31 är väl halloween och den 1 alla helgons dag om jag fattat det rätt. Ändå går barnen olika

• AnnaHarrysson

Jo, jag tycker väl också att de flesta borde förstå att den 31 gäller . Ändå, när mina barn var ute på bus eller godis förra året den 31 så sa grannen till dem att de var ute fel dag. Det året kom barn på olika dagar. Några barn sa till mig att de var ute alla daga för de ville ha mer godis.

• AnnaHarrysson

Själv älskar barnen att klä ut sig och få gå runt att visa upp sig. Sengår de runt och lämnar teckningar och säger glad halloween. Har någon inget godis svarar de gör inget och går vidare. Jag har väl försvenskat det lite. Förbjudit bus och istället infört gåva.... Bus är fel och jag onödigt tycker jag

• AnnaHarrysson

Undrar hur glada folk blir nästa år av att bli störda av monster på alla helgons dag... Fast det blir det ju kanske iofs redan av de som inte har kolll på dagen

Svar på tråden Vilken dag ska dina barn gå bus eller godis