• Påven Johanna

    Hyllningstråd till kuken

    Kvinnodominerat forum, ändå är det kvinnorna som får komplimanger. EH hyllar bröst och fitta, Lille Birger hyllar fylliga rumpor, i Helkroppstråden får kvinnornas kroppar betydligt fler och många gånger också förvånande genomtänkta, välskrivna och närmast lyriska hyllningstexter för sina postade bilder. Alla förtjänar de naturligtvis lovord, men det är utan tvekan så att det behövs en hyllningstråd för kuken. Kukar får många gånger utstå att bli förlöjligade av kvinnor, och det tycker jag att vi ska ändra på i den här tråden!

    Hylla kuken! Hjärta

  • Svar på tråden Hyllningstråd till kuken
  • Påven Johanna

    Pinsamt kort tråd. Så många kvinnor, och så få som är villiga att hylla kuken. Obegripligt. 

  • panicorion
    Påven Johanna skrev 2014-10-23 10:25:59 följande:

    Jag är innerligt kär i kuken! Älskar att sova med handen beskyddande runt den när den är len, mjuk och i vilande läge. Blir uppspelt och förväntansfull när den gungar i halvstånd och lycklig när den hård och stolt finns för mig att använda mig av. Kuken är tröst, slöa lekstunder, sömnigt morgonsex, sprakande passion som får livet att anta fler färger och älskad närhet. Jag tycker att den är vacker! 


    Detta var den bästa beskrivning någonsin :) underbart skrivet håller med den en enormt vacker del på en man och så otroligt fascinerande att se och känna på. Den kan ge så mycket njutning och samtidigt vara fin att bara se på. Oberoende stånd eller ej så är den som du skriver vacker. Men mestadels en grymt rolig "leksak" som i mitt fall mim älskade helt ger mig fria händer med.
  • Efraim Barkbit
    Påven Johanna skrev 2014-10-26 08:43:29 följande:

    Pinsamt kort tråd. Så många kvinnor, och så få som är villiga att hylla kuken. Obegripligt. 


    Vad tror du kvinnors ovilja till att prata om kuken beror på?
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Efraim Barkbit
    Påven Johanna skrev 2014-10-26 08:43:29 följande:

    Pinsamt kort tråd. Så många kvinnor, och så få som är villiga att hylla kuken. Obegripligt. 


    Vad tror du kvinnors ovilja till att prata om kuken beror på?
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Celines Essence

    Jag älskar kuken.

    Jag älskar att känna hur den växer i handen eller i byxan... Eller i munnen...

    Med kläder på, älskar jag att känna utbuktningen på byxan... Den hårda utbuktningen... Jag brukar ta byxtyget och trycka ner det på sidorna så kuken tydligt avtecknar sig under. Sedan gör jag samma sak med kalsongerna. Med mindre tyg syns kukens konturer ännu bättre. Så härligt ! Sedan älskar jag att ta fram den. Titta på den från alla håll... Älskar att känna den i min hand, älskar att känna den i munnen. Då känns det lätt väldigt akut att få in den på ett annat ställe . Riktigt akut känns det. Och känslan av inträngandet överträffar allt..

    Jag gillar också att bara ligga och mysa med den. Hålla den när den är trött och slak i handen...Känna hur den inte riktigt kan låta bli att växa lite fast den är så sömnig

    (tillägnat min älskade Anton)


    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Anonym (Masen)
    Påven Johanna skrev 2014-10-23 10:25:59 följande:
    Jag är innerligt kär i kuken! Älskar att sova med handen beskyddande runt den när den är len, mjuk och i vilande läge. Blir uppspelt och förväntansfull när den gungar i halvstånd och lycklig när den hård och stolt finns för mig att använda mig av. Kuken är tröst, slöa lekstunder, sömnigt morgonsex, sprakande passion som får livet att anta fler färger och älskad närhet. Jag tycker att den är vacker! Hjärta
    Jag kände en härlig och sexig tjej från Gästrikland som var kukfixerad och som inte hymlade med att hon var det heller.... hon samlade på kukar och hade bland annat en liten röd träkuk som hängde utanför ytterdörren vid hennes hus.... hon kunde inte låta kuken vara ifred när vi träffades hehe... inte utan att man saknar det an smula... hon heter också Johanna för övrigt.... märkligt sammanträffande eller..... Drömmer
  • Anonym (plutt)

    Alltid älskat kukar, ibland kan jag inte låta bli att titta killar mellan benen när jag går på stan. Spännande att fantisera om hur de ser ut Glad Så fantastiskt läckert att skåda när de så snabbt går från trötta till pigga och glada, hårda starka kåta..lämnar inte min kropp oberörd..killen är ju såklart viktigast men kuken är verkligen värd att prata om och hylla. Är 38 nu och kukar upphör aldrig att fascinera mig. Kyss 

  • joli123
    Anonym (plutt) skrev 2014-10-26 12:51:51 följande:

    Alltid älskat kukar, ibland kan jag inte låta bli att titta killar mellan benen när jag går på stan. Spännande att fantisera om hur de ser ut Så fantastiskt läckert att skåda när de så snabbt går från trötta till pigga och glada, hårda starka kåta..lämnar inte min kropp oberörd..killen är ju såklart viktigast men kuken är verkligen värd att prata om och hylla. Är 38 nu och kukar upphör aldrig att fascinera mig.  


    Vad härligt att höra :) det måste vara ett sundhetstecken om nått. Det är något fint när en kvinna spanar in paketet. Även jag som man älskar att se en riktigt praktfull kuk. Tittar gärna på porr när en stor kuk lägger satsen på kvinnan.
  • Anonym (.)
    joli123 skrev 2014-10-26 13:54:39 följande:

    Vad härligt att höra :) det måste vara ett sundhetstecken om nått. Det är något fint när en kvinna spanar in paketet. Även jag som man älskar att se en riktigt praktfull kuk. Tittar gärna på porr när en stor kuk lägger satsen på kvinnan.


    Jag undrar hur du tänker när du kallar det ett sundhetstecken?
Svar på tråden Hyllningstråd till kuken