Inlägg från: Lavendla |Visa alla inlägg
  • Lavendla

BF JULI 2015

Hej hoppas det är okej att jag hänger med er här, har nyss plussat, fyller 19 lite senare i år och har ett mf med i bagaget.

Just nu är jag småförkyld, supertrött och det känns som jag kan bo på toan för jag kissar så ofta, hur mår ni tjejer?

• Lavendla
    annaknr3 skrev 2014-10-23 18:37:02 följande:

Jag hänger gärna på! Plussade i söndags på BIM-2, BF 2/7. Tredje barnet. Har en son född mars-10 och en dotter född april-12.

Om graviduträknaren här stämmer så har jag med bf 2/7
    Gravidblogg --> lavendla.blogg.se
  • Lavendla
    Lisen89 skrev 2014-10-23 19:13:24 följande:

Här är en till som plussat idag! Enligt uträknaren har jag BF 2/7 2015. Såg att det var fler som hade det datumet! :) Detta var vårt 9one försök med första barnet så det var väldigt härligt att det äntligen blev plus! :) men nu börjar ju oron :/ hoppas att allt går bra!

Grattis :)

Jag känner också en oro med tanke på jag har ett mf tidigare men jag har bestämt att försöka tänka positivt och inte oroa mig över sånt som jag inte kan påverka nu, så tänker jag
    Gravidblogg --> lavendla.wordpress.com
  • Lavendla
    Lisen89 skrev 2014-10-23 19:41:47 följande:

Tack! Grattis till dig med! :))

Ja, verkligen! Försöker också det! Men tycker de pendlar mellan superpositiv till supernegativ på två sek :P men ska vara positivt :) Vad har ni för symptom då? Jag har lite ömma bröst, känner mig lite yr, molvärk.

Just nu är jag småförkyld, supertrött och det känns som jag kan bo på toan för jag kissar så ofta, hur mår ni tjejer?
  • Lavendla

BF-lista

2/7

annaknr3, 3:e barnet

jenny0819, 1:a barnet

beth1, 2:a barnet

lollolouise, 1:a barnet

lisen89, 1:a barnet

sandrafelicia, 2:a barnet

hippo83, 1:a barnet

Lavendla 1:a barnet

5/7

Jedsitha, 1:a barnet

• Lavendla
    Jedsitha skrev 2014-10-24 14:34:46 följande:

Hej!

Jag hoppar in även om det är tidigt. Plussade i morse, BF 5/7. Vi har fått tre missfall tidigare, senast i augusti, och står i kö för utredning. Den här gången känns allt annorlunda och jag känner mig väldigt hoppfull. Av någon anledning fick jag en känsla att jag var gravid redan för en vecka sen och hur rationellt jag än har tänkt har jag inte kunnat skaka den av mig och idag fick jag det bekräftat. :D

Vi är överlyckliga! Jag fyllde år i förrgår och min bror fyller år på BF så vi får båda en fantastisk present ;)

Jag är väl medveten om allt som kan gå snett men jag tänker inte oroa mig för det nu. Än så länge är allt som det ska, vad jag vet :)

Vilken present, grattis till plusset :)
  • Lavendla

BF-lista

2/7

annaknr3, 3:e barnet

jenny0819, 1:a barnet

beth1, 2:a barnet

lollolouise, 1:a barnet

lisen89, 1:a barnet

sandrafelicia, 2:a barnet

hippo83, 1:a barnet

Lavendla 1:a barnet

MagicQueen 3e barnet

5/7

Jedsitha, 1:a barnet

milliee 2:a barnet

• Lavendla

Välkommen alla nya och grattis till era pluss

MagicQueen skrev 2014-10-24 18:38:52 följande:

Vill nån lägga till mig i bf listan? Får inte till att kopiera från mobilen..

Fixat vill du kolla så jag skrev rätt bara
  • Lavendla
    MagicQueen skrev 2014-10-25 03:33:51 följande:

Jag vaknade nu och kunde inte somna om, kissnödig... Tog det cb digital jag hade kvar. 2 veckor sedan äl igår. Såhär långt har jag inte kommit i nån av dom tidigare graviditeterna, efter gravid 1-2 så har det blivit mf

Hoppas hoppas att det är våran tur nu så vi får behålla denna <3

Härligt att det ändra sig nu :)
Svar på tråden BF JULI 2015