Inlägg från: Lisen89 |Visa alla inlägg
  • Lisen89

BF JULI 2015

Här är en till som plussat idag! Enligt uträknaren har jag BF 2/7 2015. Såg att det var fler som hade det datumet! :) Detta var vårt 9one försök med första barnet så det var väldigt härligt att det äntligen blev plus! :) men nu börjar ju oron :/ hoppas att allt går bra!

• Lisen89

Ang starka och svaga tester så testade jag först med testlagrets, och fick rätt svagt. Sedan en timme senare med clearblue var det ett tydligt plus! Så det kändes skönt! Har hört rätt mycket negativt om testlagrets tester dessutom. Ska ta ett digitalt i morgon på morgonen tänkte jag! :)

• Lisen89
    annaknr3 skrev 2014-10-23 19:26:54 följande:

Grattis! Förstår om du är glad när det dröjt så pass länge! Jag nästan skäms över att jag blivit gravid på första försöket tre ggr... Vet så många som kämpar så länge.

Ja, verkligen skönt! Började bli lite orolig.. Men nu får man tänka positivt :) näe det ska du inte göra! Alla är vi olika och det är ju ett lika stort mirakel varje gång! :)) stort grattis till dig med!
  • Lisen89
    Lavendla skrev 2014-10-23 19:32:26 följande:
    Grattis :)

Jag känner också en oro med tanke på jag har ett mf tidigare men jag har bestämt att försöka tänka positivt och inte oroa mig över sånt som jag inte kan påverka nu, så tänker jag
    Gravidblogg --> lavendla.wordpress.com
    Tack! Grattis till dig med! :))

Ja, verkligen! Försöker också det! Men tycker de pendlar mellan superpositiv till supernegativ på två sek :P men ska vara positivt :) Vad har ni för symptom då? Jag har lite ömma bröst, känner mig lite yr, molvärk.
  • Lisen89

BF - lista

2/7

annaknr3, 3:e barnet

Jenny0819, 1:a barnet

Beth1, 2:a barnet

Lollolouise, 1:a barnet

Lisen89, 1:a barnet

Bara en början men det är bara att fylla på med sina uppgifter nu.

• Lisen89

Har fortfarande molvärk till och från hela tiden.. Nån mer som har det?

• Lisen89
    Beth1 skrev 2014-10-25 10:31:51 följande:
    Ja jag. Haft det varje dag sen äl+2. Nu senaste dagarna känner jag mig väldigt svullen också. Hur mår du i övrigt?
    Okej skönt och höra! :) Jaa det ska ju vara normalt ju!

I övrigt mår jag bra. Lite illamående till och från, lite ömma bröst, sen jag har ganska vattniga flytningar (ursäkta detaljer) men ibland är det som det "rinner till" och sen är det bara klara tunna luktfria flytningar, precis som vatten. Haft detta sedan BIM-3. Man blir lite rädd varje gång, att de ska va blod men som tur är, är det helt färglöst varje gång! :)

Hur mår du? :)
  • Lisen89
    Hippo83 skrev 2014-10-25 11:49:58 följande:
    Molvärk till och från men den som satt i ryggen har släppt. Men å andra sidan känner jag av illamående istället, vet inte vad som är värst.

Försöker se alla symptom som positiva, att allt går som det ska.
    Aa precis. Hittills idag är det väl lite bättre än igår. Har också börjar må illa lite. Ja, håller med :) skönt att det känns annorlunda ju:)
  • Lisen89

Idag har jag ringt och bokat hälsosamtal.

De hade så mycket och göra så det var tydligen bra att jag ringde så tidigt :)

• Lisen89
    annaknr3 skrev 2014-10-27 14:50:33 följande:

Kommer alla att fortsätta prata på FB eller kommer några hänga kvar här? Jag är lite gammalmodig och vill hålla det åtskiljt...

Jag hänger också gärna här :)
Svar på tråden BF JULI 2015