Inlägg från: MagicQueen |Visa alla inlägg
  • MagicQueen

BF JULI 2015

Va roligt med en tråd för oss med bf i juli. 2 juli har jag räknat ut och tredje barnet. Första med min nuvarande man <3

Nån får gärna lägga till mig då jag skriver från mobilen.

Försök 11 är detta och jag har haft 5 tidiga mf som kommit nu i dagarna i början på v 5 där jag är nu. Så det är mest nervöst för min del blev behandlad för uvi i augusti, fick genomgå 2 kurer innan det gav med sig. Så jag hoppas att det är det som orsakat mina tidiga mf o att det går vägen denna gånng.

<3

• MagicQueen
    Jedsitha skrev 2014-10-24 14:34:46 följande:

Hej!
    Jag hoppar in även om det är tidigt. Plussade i morse, BF 5/7. Vi har fått tre missfall tidigare, senast i augusti, och står i kö för utredning. Den här gången känns allt annorlunda och jag känner mig väldigt hoppfull. Av någon anledning fick jag en känsla att jag var gravid redan för en vecka sen och hur rationellt jag än har tänkt har jag inte kunnat skaka den av mig och idag fick jag det bekräftat. :D

Vi är överlyckliga! Jag fyllde år i förrgår och min bror fyller år på BF så vi får båda en fantastisk present ;)

Jag är väl medveten om allt som kan gå snett men jag tänker inte oroa mig för det nu. Än så länge är allt som det ska, vad jag vet :)

Grattis

Jag har osså haft flera tidiga mf. Senast i början av aug. Hoppas hoppas att det är våran tur nu
  • MagicQueen
    Hippo83 skrev 2014-10-23 22:47:07 följande:

Vi får döpa om tråden till vi som har bf 2/7 :)

Verkar så. Här är ännu en med bf 2 juli
  • MagicQueen
    Lavendla skrev 2014-10-24 19:11:45 följande:

Välkommen alla nya och grattis till era pluss

Fixat vill du kolla så jag skrev rätt bara
    Gravidblogg --> lavendla.wordpress.com
    Det blev rätt. Tack snälla
  • MagicQueen

Jag vaknade nu och kunde inte somna om, kissnödig... Tog det cb digital jag hade kvar. 2 veckor sedan äl igår. Såhär långt har jag inte kommit i nån av dom tidigare graviditeterna, efter gravid 1-2 så har det blivit mf

Hoppas hoppas att det är våran tur nu så vi får behålla denna <3

• MagicQueen
    Lavendla skrev 2014-10-25 08:53:50 följande:

Tjejer ska vi fixa en hemlig grupp på fb där vi som vi kan prata lite mer privat mot vad man kanske kan göra så här på ett forum.

Jag kan fixa det om ni vill

Gravidblogg --> lavendla.wordpress.com
    Det tycker jag låter bra
  • MagicQueen
    Beth1 skrev 2014-10-25 07:54:35 följande:
    Åh vad skönt att det bytte vecka som det ska nu då! Klart det kommer gå vägen den här gången. Känner du nån skillnad i hur du mår?
    Ja så skönt.

Har illamående på morgonen, det har jag inte haft dom tidigare ggr vid mf. Annars känns det ingen större skillnad.
  • MagicQueen
    Lisen89 skrev 2014-10-25 12:58:58 följande:
    Okej skönt och höra! :) Jaa det ska ju vara normalt ju!

I övrigt mår jag bra. Lite illamående till och från, lite ömma bröst, sen jag har ganska vattniga flytningar (ursäkta detaljer) men ibland är det som det "rinner till" och sen är det bara klara tunna luktfria flytningar, precis som vatten. Haft detta sedan BIM-3. Man blir lite rädd varje gång, att de ska va blod men som tur är, är det helt färglöst varje gång! :)

Hur mår du? :)
    Dom där vattniga flytningarna har jag med, sedan några dgr tbx. Trosorna är blöta hela tiden. Livrädd jag med att det ska vara blod. Nervöst varje gång man går på toa..
  • MagicQueen
    Natta8 skrev 2014-10-25 17:22:53 följande:

Hej tjejer:)

Hoppar in här fast jag inte fått plus än:)

Är nästan 90% säker jag är gravid.

Var gravid i februari och då kändes de exakt såhär men de tog lång till för mig att plussa:/

Ont i brösten (kan inte ha bh eller sporttopp). Molande värk i livmodern och huvudvärk!

Hur tidigt plussade ni?:)

Jag plussade dagen efter bim. Kollade iofs inte innan.
Svar på tråden BF JULI 2015