BF JULI 2015
Äntligen får jag också hoppa in i en BF tråd. Plussade igår, BF 9/7, första barnet :)
Äntligen får jag också hoppa in i en BF tråd. Plussade igår, BF 9/7, första barnet :)
Känns så himla skönt att veta att jag faktiskt kan bli gravid, det är ju det jag har oroat mig för hela livet.
Vad har ni för symtom än så länge? Här är det lite stickningar i livmodern, lite ömmande bröst. Åkte också på en dunderförkylning i början av veckan men gick över lika fort. Trött som tusan på kvällarna! Mår i övrigt toppen :)
Nu vet jag att det finns tusen olika åsikter om detta men jag måste kolla med er i alla fall. Vi ska flytta på lördag = tunga lyft. Vågar jag vara med och bära?
Min erfarenhet är att man blir mer flåsig så av den anledningen kan det kännas jobbigare än vanligt att bära.
mer flåsig har jag absolut blivit.
Är det någon här inne som har/ska göra ett VUL? Hade ju velat se om det faktiskt finns något där inne, men jag är lite nojig över att risken för MF ökar då?
Jag har tänkt göra VUL eftersom jag fått ett mf i augusti. Då fick jag aldrig någon stegring på cb digital från 1-2 veckor och det har jag fått denna gången och hade en större blödning i 4+0 så allt känns bättre denna gång men de är väldigt trevliga på KK i vår stad så jag hoppas att jag får ett VUL :) tycker det skulle kännas skönt att få veta ATT något finns där inne :) har du tänkt göra VUL?