Inlägg från: Pyret 85 |Visa alla inlägg
  • Pyret 85

BF JULI 2015

Jag vill gärna vara med här. Är beräknad 26/6 men blir säkerligen flyttad till juli på rul.

• Pyret 85
    MagicQueen skrev 2014-10-29 17:01:09 följande:
    Välkommen, både du och alla andra nya
    Tack
  • Pyret 85

Hos oss är det inte inskrivning förrän i v.12. Så blir i början på december för mig antagligen. Ska på hälsosamtal på onsdag så då bokar vi nog tid för inskrivning samtidigt. 

• Pyret 85
    gezum skrev 2014-10-30 20:52:43 följande:

Jag känner mig också väldigt orolig. Inbillade mig någonstans att jag skulle vara mer lättsam denna gång. Haha .. Så är inte fallet!

Vad har ni för symtom?

Jag är absolut mer kissnödig, molvärk av och till. Börjar även bli lite mer trött, inte så mkt men lite iallafall.

Varför måste jag vara så orolig för missfall?

Jag blir lite smått galen på mig själv, det är ju faktiskt inte jag som bestämmer det .

Men det där med att vara logisk i det avseendet när man är gravid, går ju sådär liksom.

Jag har ömma bröst, yrsel som kommer och går och illamående som kommer och går. Kräkte imorse sen har jag mått bra resten av dagen, till för typ 30 min sen då jag fick springa akut till toan och kräka. Mår fortfarande lite illa.
  • Pyret 85
    NILE90 skrev 2014-10-31 12:16:59 följande:
    Jag hoppar facebookgruppen ett tag, vill inte stöta på någon där inne som man känner. Flört
    Jag känner precis likadant så jag hänger här så länge
  • Pyret 85

I min kommun är det inte inskrivning förrän i v.12. Hälsosamtal har jag på onsdag.

• Pyret 85

Varit ute på långpromenad och nu gör det ont som tusan bak i höfterna.

• Pyret 85
    MagicQueen skrev 2014-11-02 16:33:20 följande:
    Här är en till med konstant oro... På 11 försök har jag haft 5 tidiga mf mellan 3+6 - 4+1, alltså mf bara några dgr efter att jag plussat smile4.gif

Nu är jag på 5+2 och jag hoppas så att det ska gå vägen denna gång.

Blev behandlad för uvi i aug, så jag hoppas att det var anledningen till alla tidiga mf, att jag haft uvi utan att veta om det. Å sen bröt den ut tillslut..

När har du fått dina mf?
    Usch! Lider med dig! Hoppas att uvi var anledningen och att du slipper fler nu.

Jag hade mf i v. 7+6 i augusti. Oron sitter där men försöker inte tänka på det. Ska boka tidigt ul imorgon.
  • Pyret 85

Drack lite vatten nyss och blev så himla illamående och kräktes massor. Nu mår jag bättre igen.

• Pyret 85
    MagicQueen skrev 2014-11-02 17:01:15 följande:
    Vi får hålla tummarna <3

Skulle osså vilja göra tidigt vul, men verkar vara svårt o få det här o inga privata har vi här heller. Ska ringa till bm imorgon o skriva in mig och höra med henne.
    Jag ska göra det privat. Kostar 300.
  • Pyret 85

Blir inget tidigt ul för mig. Den privata kliniken hade fullbokat enda till slutet på december. Jaja jag får väl helt enkelt vänta.

• Pyret 85
    NILE90 skrev 2014-11-03 10:25:52 följande:
    Jag ska nog köpa ett test till och testa nästa söndag igen för att se så jag får 3+ Glad
    Jag tänkte köpa ett digitalt men jobbar sent idag. Får köpa ett imorgon annars.
  • Pyret 85

Ingen bra fm. Kräkt upp allt jag försökt få i mig. Har dock lyckats få i mig lite lunch nu så vi får se om jag får behålla.

Svar på tråden BF JULI 2015