BF JULI 2015
Jag vill gärna vara med här. Är beräknad 26/6 men blir säkerligen flyttad till juli på rul.
Jag vill gärna vara med här. Är beräknad 26/6 men blir säkerligen flyttad till juli på rul.
Hos oss är det inte inskrivning förrän i v.12. Så blir i början på december för mig antagligen. Ska på hälsosamtal på onsdag så då bokar vi nog tid för inskrivning samtidigt.
Jag känner mig också väldigt orolig. Inbillade mig någonstans att jag skulle vara mer lättsam denna gång. Haha .. Så är inte fallet!
Vad har ni för symtom?
Jag är absolut mer kissnödig, molvärk av och till. Börjar även bli lite mer trött, inte så mkt men lite iallafall.
Varför måste jag vara så orolig för missfall?
Jag blir lite smått galen på mig själv, det är ju faktiskt inte jag som bestämmer det .
Men det där med att vara logisk i det avseendet när man är gravid, går ju sådär liksom.

I min kommun är det inte inskrivning förrän i v.12. Hälsosamtal har jag på onsdag.
Välkomma alla nya
Välkomna ni som är nya
Varit ute på långpromenad och nu gör det ont som tusan bak i höfterna.
Drack lite vatten nyss och blev så himla illamående och kräktes massor. Nu mår jag bättre igen.
Blir inget tidigt ul för mig. Den privata kliniken hade fullbokat enda till slutet på december. Jaja jag får väl helt enkelt vänta.

Ingen bra fm. Kräkt upp allt jag försökt få i mig. Har dock lyckats få i mig lite lunch nu så vi får se om jag får behålla.
Mf igen så jag går ur gruppen