Inlägg från: Friidaliinnea01 |Visa alla inlägg
  • Friidaliinnea01

BF JULI 2015

Plussade imorse efter 1.5 års väntan!

Jag och sambon har dom 3 senaste månaderna inte haft mycket tankar på barn/graviditet så vi har haft lite bestyr med flytt och jobb m.m denna månad var mensen sen 4 dagar och är visserligen inget konstigt eftersom jag haft oregelbunden mens sen mitt senaste mf men jag har haft kraftig smärta i brösten vilket jag aldrig haft innan mens så jag tänkte jag tar ett test bara för att. Hade test hemma sen förut och tänkte att jag hade inget att förlora eftersom jag var helt inställd på att få mensen, men till min stora förvåning får jag pluset efter knappt en minut!!

Jag hoppas vårat lilla mirakel vill stanna denna gång och att allt går bra! <3

Grattis till andra som plussat!

• Friidaliinnea01

Kan även tillägga att om allt stämmer så har jag bf 15 juli, det roliga är att jag fyller år den 16 juli! Kan bli en bra födelsedagspresent detta

• Friidaliinnea01
    längtan285 skrev 2014-11-07 20:42:52 följande:
    Stort grattis! Känner igen mig i det du beskriver. Har också försökt i 1.5 år och nästan gett upp hoppet. Nu ser det ut som att jag kommer att få en riktigt bra 30-års present?
    Tack! :D det är så overkligt, ja men gud vad roligt!
  • Friidaliinnea01

Åhh, jag har varit lite osäker på testlagrets gravtest eftersom jag fått spök på dom förut men tog mig i kragen igår och köpte ett digitalt! Tror inte jag behöver säga mer än att lyckan är total :D

• Friidaliinnea01

Åhh, vad mysigt med rul alla som gjort! Jag har mitt på onsdag och är så spänd på att allt ska se bra ut :) man nojjar sig för mycket hela tiden!

KAN INTE ALLA LÄGGA UT BILDER PÅ ER MAGE? Om ni nu fått liten bula alternativt stor? Vilken vecka ni är i osv, här är min mage i vecka 18 :)

• Friidaliinnea01
    Mecros skrev 2015-02-07 10:23:56 följande:
    Lycka till! Jag nojjar också som tusan!

Fin mage, min har inte blivit så rund ännu, tycker den får växa till Sig nu.

phpO3I6NQ18444.jpg
    Tack :) förstår det, det gör vi nog allihopa!

Men det är början till en fin kula :)
  • Friidaliinnea01
    Liten till skrev 2015-02-07 11:32:42 följande:

Här är en magbild i snyggaste målarbyxorna smile1.gif men det får ni stå ut med. V18+2. phpeQm6Je51101.jpg

Mysigt :)
  • Friidaliinnea01
    Tanya6 skrev 2015-02-07 16:06:20 följande:

phpcBaC6B02644.jpg

Spännande att se allas magar, alla är så himla olika :) skönt att hålla lite liv i tråden också!
  • Friidaliinnea01

Många som fått beskedet flicka tycker jag det ser ut som? Följer ett par tjejer på instagram som har bf i juli som väntar tjejer allihopa.. Jag var på rul igår och allt såg så himla bra ut och i min mage bakas det också en liten tjej.. Fick även samma bf som min födelsedag

Svar på tråden BF JULI 2015