Inlägg från: Jenny0819 |Visa alla inlägg
  • Jenny0819

BF JULI 2015

fick plus i lördags 18 okt bim-6 :D hoppas den lille vill stanna nu. Första barnet. 
    idag är man brutalt hungrig hela tiden haha. Lycka till alla andra! 

• Jenny0819

hej hur mår ni alla?

är ni bra på att lyckas hålla grav hemlig? jag är så svullen så det går nog inte länge till. och ikväll blir det fest där sambon bjudit halva stan känns det som.. ska försöka dölja in i det sista med mitt alkofria vin som jag får smyga med ;) men inte lätt. kramkram

• Jenny0819
    JennyVendelay skrev 2014-11-13 16:42:14 följande:

Fråga! Jag är i v 6 idag, 5+0. Tar gravtest lite då och då mest för att jag är så himla nojig. Det är ett väldigt tydligt streck, men det är ju inte alls lika starkt som kontrollstrecket. Har det blivit det för er? Hur lång tid tog det isf? :)

jag är likadan att testa men man blir bara nojig. ska tala om att i början skulle man ha koncentretat kiss, men ju längre fram du kommer så ska du prova kiss med mycket vatten så det blir riktigt ljusgult. alltså kissa i nån behållare och fyll på vatten. de blir genast starkare igen än med koncentrerat kiss! hcg sjunker ju längre fram. :)
  • Jenny0819

Jag har läst att hcg och LH-hormon är lika varandra då visst kan du få utslag då du är gravid det fick jag med.

Lissing skrev 2014-11-14 22:17:26 följande:

Jag har testat ÄL-test för skojs skull idag...

de ligger bara här hemma ändå.

Jag får glad gubbe på dem (Clearblue).

Normalt, när man är gravid? 

Grät på jobbet idag...

för att en vikarie gick hem.

Vi hade haft det trevligt ihop under dagen,

men det har jag med de flesta!

Hur löjligt är inte detta? Haha.

Vikarier kommer och går hela tiden,

och det har jag aldrig bölat för tidigare.

Så pinsamt... 

• Jenny0819

Mmm känner igen mig. Samma dag som du men känner inte så mycket. Men det är olika utan att det är fel. Men visst kan man bli orolig

Kiki10 skrev 2014-11-15 16:55:22 följande:

Är det någon förutom mig som inte har några symptom? Är i v 7+3 men känner inget särskilt! Blir orolig!:(

• Jenny0819

Imorgon är det dags för en ny vecka så kul:D känner inte så mycket men bm sa att vissa mår bättre än aldrig förr. Men trött är man och gasig. Vad känner ni andra? Kram

• Jenny0819

då är det v 11 idag och provade mammajeansen jag fyndat hem och tänkte behöver väl inte de än men ändå. men de stanna på måste vart bland det skönaste som finns ;) inget som klämmer och spänner! har ni andra börjat med nåt mammaplagg? ;P kram

• Jenny0819

Hej inte vart här på länge men hur har det gått för alla? Här väntas en flicka 30 juni längtar såååå mycket

Svar på tråden BF JULI 2015