Inlägg från: Kiki10 |Visa alla inlägg
  • Kiki10

BF JULI 2015

milliee skrev 2014-10-23 10:01:11 följande:

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)

Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

Åh du och jag verkar ha det identiskt. Jag fick också tidigt MF och blev gravid nu direkt efter, plussade idag, också på bim-3. Min bf är den 7/7!

• Kiki10

Hade lite illamående innan jag plussade men det försvann dagen efter plusset. Däremot spänningar/stickningar i magen och neråt, ömma bröst, förstorade bröstvårtor och extrem trötthet har jag haft. Idag mår jag dock väldigt bra har bara ömma bröst. Är i v. 5 (4+1).

Är det någon annan som får liknande spänningar i magen? D gör inte ont men det är tryck typ, svårt att förklara. Är orolig för detta.

• Kiki10

Panik! Jag hade väldigt ljusbruna flytningar idag runt 21, inget efter det men är livrädd för missfall!! Hade en graviditet förra Månaden som slutade i MF så är väldigt nojig! Någon annan som fått likadant?

• Kiki10

Nej mitt var inte ens en blödning utan ljusbrun flytning. Har inte fått något sen igår? Inga klumpar och ja har inte haft ont. Kan det ha å göra med stress å så?

• Kiki10
    Malvik skrev 2014-11-05 08:16:30 följande:

Under min senaste graviditet hade jag sammanlagt 5 blödningar fram till v12. Den sista i v 12 blödde jag som en mens under en hel dag (utan klumpar dock) som fortsatte i spottings dagen efter. Jag var helt säker på att det var kört, men han är 7 år nu! för ovanlighetens skull startade tom förlossningen med en stor blödning med koagler som visade sig vara helt ofarlig och som ej kom från moderkakan. Men nog fick det mig att vara orolig till tusen!

Åh tck det lugnade mig lite! Ja har ju knappt haft en blödning utan ljusbrunaktig flytning 1 gång igår men d har inte kommit tillbaka. Men man blir ju orolig:(
  • Kiki10
    izabella08 skrev 2014-11-05 20:34:03 följande:

Ni kan ta bort mig från listan, fick missfall :(

Men fy va jobbigt:(! Beklagar verkligen!:(
  • Kiki10
    Marri93 skrev 2014-11-05 13:14:11 följande:

Jag hade BIM igår och fick brunflytning. Clearblue digital säger gravid. Tror man kan få flytning i samband runt BIM för att det är din "mens" som inte kom :)

Jo var hos bm idag och de sa att det inte var någon fara, dessutom sa min mamma att det tydligen är vanligt i vår släkt, min mamma, mormor, mostrar har också haft det. Tror det är lugnt sålänge man inte blöder mycket och färskt.
  • Kiki10

Är det någon förutom mig som inte har några symptom? Är i v 7+3 men känner inget särskilt! Blir orolig!:(

• Kiki10
    Annalouise skrev 2014-11-15 18:49:26 följande:

Känner bara ytterst lite i brösten. Annars känner jag inget förutom trötthet!! Mer eller mindre var dag. Känner du inte av trötthet heller? :)

Jo trötthet känner jag av och kan ha lite som lätt "mensvärk" eller kramp i livmodern men har inget av det "typiska" dom illamående, känslig för doft, superkänsliga bröst osv. Man ska väl inte klaga på att man mår bra men vill bara vara säker på att allt är som det ska! Vilken vecka är du i?
  • Kiki10
    Anehhs skrev 2014-11-15 23:10:24 följande:

Är de någon som lider av ilningar i ljumsken? Kom idag och är ingen höjdare:( någon som har förslag på vad man kan göra åt det?

jag hade ilningar i ljumske och ben, min bm sa att det antagligenva pga vitaminbrist och sa att ja skulle börja med aco gravid. Det har hjälpt mig iaf sen är det väldigt bra att ta den under grav.
  • Kiki10
    Annalouise skrev 2014-11-15 23:31:35 följande:

Nej det har faktiskt inte jag heller. Dagen efter jag plussa blev jag tokförkyld och har varit snorig sen dess, så dofter känner jag inte alls, haha! Ja jag känner samma sak! Jag är i vecka 8(7+3), alltså samma! Va kul!

Ska till bm om 2 veckor ca. Så då får vi se hur allt ligger till, spännande! När ska du träffa bm?

Haha nej inte lätt då! Åh va roligt. Ja träffade bm förra veckan och ska på mitt första ul den 27/11 så mindre än 2 veckor! Är såå nervös! Ska du göra ett ul eller är det bara inskrivning du ska på?
  • Kiki10
    Annalouise skrev 2014-11-15 23:31:35 följande:

Nej det har faktiskt inte jag heller. Dagen efter jag plussa blev jag tokförkyld och har varit snorig sen dess, så dofter känner jag inte alls, haha! Ja jag känner samma sak! Jag är i vecka 8(7+3), alltså samma! Va kul!

Ska till bm om 2 veckor ca. Så då får vi se hur allt ligger till, spännande! När ska du träffa bm?

Haha nej inte lätt då! Åh va roligt. Ja träffade bm förra veckan och ska på mitt första ul den 27/11 så mindre än 2 veckor! Är såå nervös! Ska du göra ett ul eller är det bara inskrivning du ska på?
  • Kiki10
    Annalouise skrev 2014-11-16 08:17:52 följande:

Det är inskrivning jag ska på då. Hon skulle känna lite på livmodern och ta prover. Så hoppas att jag kanske kan få höra hjärtljudet iaf, så man vet att det är något där! Är det ett vul du gör då? :)

Ja precis!:)

Ja det är planerat så men tror ja ska ringa och be om ett vanligt man både ser mer så det ser ut som ett barn sen är det bättre än ett vul:)
  • Kiki10
    Jenny0819 skrev 2014-11-16 10:12:13 följande:

Mmm känner igen mig. Samma dag som du men känner inte så mycket. Men det är olika utan att det är fel. Men visst kan man bli orolig

Ja alla säger ju att man har tur om man faktiskt inte känner något så vi borde ju vara glada, tror det blir lättare efter att man fått se att det finns ett liv där inne:)
Svar på tråden BF JULI 2015