BF JULI 2015
hej!
Hoppar gärna in här! Väntar smått den 8/7 2015 och storasyster fyller 1 den 29/11 om typ 1 månad :) Älskar såna här forum när man kan fråga och få svar på sina funderingar :)
hej!
Hoppar gärna in här! Väntar smått den 8/7 2015 och storasyster fyller 1 den 29/11 om typ 1 månad :) Älskar såna här forum när man kan fråga och få svar på sina funderingar :)
Ska någon av er göra kub testet?
Hej! Jag vill gärna också va med här om jag får? :) Plussade idag. Enligt uträkning med senaste mens har jag BF 8 juli och är nu i v 5+0
Hur mår ni? Känner att illamående sakta kryper sig fram på morgonen nu.
Började misstänka att jag var gravid när jag blev så himla kvällshungrig, var tvungen att gå upp ur sängen och äta en macka innan jag kunde somna :)
Jag har en son som fyller 2 nu 29 nov.
Hej! Förra graviditeten hade jag extrema besvär med foglossning från start och var sjukskriven from v19 (hade semester v15-18). Jag fick remiss till sjukgymnast som direkt skickade mig på vattenjympa och vilket UNDERVERK det gjorde! gick på sjukgymnastikvattenjympa eller vad man säger (inte genom ngn förening utan det var medicinsk framtaget liksom) men känner ni av det redan nu så försök gå på vattenjympa. Jag har inga känningar av foglossning är i v 6(5+5) men jag ska börja denna veckan i förebyggande syfte. :)
Hoppas det hjälper, för tro mig, det blir inte lättare framöver. Försök hålla er i rörelse och träna udner vatten! :)
Hur tänker ni kring KUB-test? Min sambo vill göra det men för mig spelar det ingen roll känns det som. Hur bebisen är när den kommer ut så kommer den va älskad. För/nackdelar med KUB-test?
Hej!
Hoppar in här med! :) är i vecka 6+2 och har bf 12 juli. Efter 3 års försök och 2 ivfer så blev vi spontangravida. Är så himla orolig för mf då jag blev gravid exakt för 1 år sen men jag började blöda strax efter plusset.
Var på vul i helgen och där såg läkaren kanske ett litet hjärta men hans utrustning va inte den bästa, sa han.
Är från Småland.. Vad jag längtar tills man får små sparkar i magen!! :)
KUB bokat!! 30/12! Känns skönt att vi valde att göra det trots allt! Nu längtar jag tills vi får se det lilla livet! Vad har ni fått för resultat på era kub?