Inlägg från: Mikesfru |Visa alla inlägg
  • Mikesfru

BF JULI 2015

chilibean skrev 2014-11-12 12:47:38 följande:

Jag har också varit nojjig och tänkt/läst mkt om missfall. Men nu har jag kommit över det. Vi tar hand om oss så bra vi kan och händer det så är det inget som vi kan göra något åt ändå. 

Ska vi snickra lite på hur vi ska släppa bomben istället?  :)

Såg en youtubevideo nu vid lunchen där nära och kära får helt galna reaktioner på bomben. haha, vilken glädje! Jag blir helt tårögd.

Varning för mycket skrik...

Vilken underbar film, sitter och gråter ohämmat = tydligt gravidtecken ;)

Plussade igår på bim, tredje barnet, 35 år, precis som barnen (3 och 5 år ;)) är gärna med här om jag får, ni verkar goa! Och grattis till alla plus
  • Mikesfru

Vad kul att så många plussat! Jag försöker verkligen att inte noja över mf, trots mitt ma nyligen, men på något konstigt sätt är känslan bättre denna gång. Har bokat träff med min goa bm redan 27/11 och hoppas hon bokar in mig på vul kort därefter :)

• Mikesfru

BF-lista

26/6Alvolina1/7Stella78, 3e barnetAnnalouiseSemlan79, 6:e barnetcillylängtan285Tanya6

2/7 annaknr3, 3:e barnetjenny0819, 1:a barnet beth1, 2:a barnet lollolouise, 1:a barnet lisen89, 1:a barnet sandrafelicia, 2:a barnet hippo83, 1:a barnetMagicQueen 3e barnetjomso, 2:a barnetikala, 2:a barnet

3/7JohannaMem, 1:a barnetmystrollet, 1:a barnet

4/7Tigerhonan

5/7 Jedsitha, 1:a barnetmilliee 2:a barnetbubbelibubbeligezum, 2:a barnetkaaatieÖverlyckligTjej, 1:a barnetLourdes, 2:a barnet

7/7Kiki10

8/7Ellonbellon, 1:a barnetchilibeanUlrika1982, 2:a barnetMalvik, 5:e barnet

eescala 1:a barnet

9/7NILE90, 1:a barnetamandamoller, 2:a barnetThisisme84

11/7Anehhsbino2010Maaalin88, 2:a barnet

13/7Marri9314/7Lkpg1987, 2:a barnet

15/7Axeladarakvinna16780Inget datumAmandaRKarmakipsy, 2:a barnet

23/7 mikesfru 3:dje barnet

• Mikesfru

Fy fan, drömde i natt så otroligt verkligt att jag börjat blöda :( tack och lov blöder jag inte, men känns som att alla symptom bara försvann.. Dör av oro :(

• Mikesfru

Oj vad många som plussat, vad roligt! Grattis alla, ser fram emot att följas åt!

Ang kub har vi gjort det med ena barnet och gör det nu också, mest för att risken är förhöjd pga att jag är 35. Vi känner flera barn med avvikelser som inte är så grava, och de är supergulliga individer. Jag är mest orolig för att föda ett barn som inte överlever alls. En avvikelse kan jag leva med, men inte att förlora ett barn.

• Mikesfru

Jag tror, som sparriss också säger att alla har så fullt upp med sig själva att de inte lägger märke till om ditt glas töms eller inte. Mitt råd: sitt med ett glas, fukta läpparna emellanåt så det ser ut som om du dricker, funkar varje gång ;) och när folk blir fulla märker de ännu mindre! Hoppas du får kul!

Annalouise skrev 2014-11-17 23:02:20 följande:

Hörrni, jag behöver hjälp. Ska snart på en personalfest. JAG är den som har peppat alla att det ska bli så himla kul & jag har tagit ledigt söndagen för att kunna vara med hela kvällen.

Vad gör jag? Hur tar jag mig igenom den här festen som styrs på en pub? Får lite smått panik av tanken! Haha. Jag vill så gärna vara med men har börjat fundera på att sjukanmäla mig. Kommer inte på en plan

• Mikesfru
    Lissing skrev 2014-11-19 20:43:34 följande:

Hoppar av tråden... fått missfall...

lycka till ni andra.

Nej, vad tråkigt :( hoppas det går över fort och att ni orkar prova igen snart.

Måste fråga er en sak: om ni ligger ner och känner på magen, känner ni något då, och i så fall var? Jag försöker känna efter, men det jag hittar sitter liksom till höger i magen - är det normalt??
  • Mikesfru

Apropå att berätta eller inte: jag har tidigare inte velat berätta före v 12-14, men efter mitt MA nu i sommar har jag berättat för de närmsta och min chef, för skulle det gå åt skogen igen tror jag att bakslaget blir desto jobbigare att hantera och behöver då förståelse och överseende. MEN hoppas såklart att allt går bra - har ömsom en jättebra känsla och ömsom oroar mig för allt!

• Mikesfru

Hej alla,

Här är det också ganska få symtom ff, ömma bröst, lite molvärk men annars inte mycket. Var hos min söta bm igår och fick tid för 'tidigt' ul 19 dec. Ska då vara i v 10 så så värst tidigt tycker jag inte att det är, men bättre då än aldrig. Sen kub 9 januari, kommer bli nervöst!

Grattis alla nya och välkomna!

• Mikesfru
    Anna Hbg skrev 2014-11-30 17:22:57 följande:

Har äntligen lyckats få tag på kk i Helsingborg efter att ha flrsökt komma fram hela dagen.

Fått tid för kontroll ca 11.15 imorgon.

Hoppas verkligen att pricken hänger kvar där inne!

Nervös som attan!!!!

Håller tummarna för att ni får se nåt fint på skärmen imorgon och att allt är som det ska, tänk er lättnaden efteråt när ni vet att allt är bra! Lycka till!
Svar på tråden BF JULI 2015