Inlägg från: februaribebis |Visa alla inlägg
  • februaribebis

BF JULI 2015

Får man vara med? Glad Har plussat ikväll och har bf 26 juli! Har kännt på mig en vecka att jag nog är gravid men senaste dagarna betydligt mer pga av trötthet, ömma bröstvårtor och så kväljer det när jag äter vissa saker som jag normalt sett gillar. SPÄNNANDE! Mf i maj så jag hoppas detta går bättre. Andra barnet! Skrattande

• februaribebis

Hoppas det går bättre för oss denna gång! Det är så svårt att njuta eftersom man hela tiden oroar sig. Så fort man känner något mellan benen måste man ju springa å kolla så det inte blöder. ???

Lissing skrev 2014-11-16 22:38:42 följande:

Klart du får 

Vi har samma BF och jag har också ett MF i bagaget 

• februaribebis

Hur fungerar det hos er? När är första ultra ljudet? Jag skulle så gärna vilja göra ett VUL men tror inte det är någon idé att ens fråga. Första ultraljudet brukar annars vara i v 12 här.

• februaribebis

Känner igen det här med gravidsymptom som avtar. Lite samma här. Dagen då jag plussade (BIM-1) hade jag jätte bröstvårtor och galet trött. Även blixtrande huvudvärk som försvinner lika fort som den kommer. Men nu, tre dagar efter har jag mindre tycker jag. Eller känner man efter för mycket? Svider lite i brösten, lätt illamående och väldigt svullen mage. Samtidigt som man vill ha massor med symptom så borde man ju vara glad för att få mår bra, tex inte kräkas massor. Man är lite lustig. Jag försöker tänka så att det finns de som inte känner något alls och ändå fullföljer graviditeten så jag försöker att inte oroa mig men det är inte så lätt. Ska man se ett missfall normalt sett som helt normalt eller höjer det risken för missfall igen?

• februaribebis

Det tär på psyket det här. ???? Hur ofta springer man inte på toa och kollar?!

Beskriv molvärk...jag har lite ont och det hade jag innan missfallet förra gången också men har för mig jag även hade det då jag var gravid med vår son.

Önskar man bara kunde njuta!

• februaribebis

Rätt tänkt men så svårt!!

Får man mer flytningar? Jag springer på toa för att kolla stup i kvarten.

Sept90 skrev 2014-11-20 20:09:53 följande:

Här har ni en till nojjig! Var dock på det första av två inskrivningstillfällena idag och har bestämt mig för att bara njuta nu! Det är inte värt det att må dåligt och oroa sig om det skulle visa sig vara i onödan. Har även ett tidigt ul att vänta om tre veckor när jag går in i v 9 så nu jäklar! :)

• februaribebis

Väldigt tråkigt men ta nya tag!

Lissing skrev 2014-11-20 16:36:12 följande:

Tack för omtanken, vi ska fortsätta försöka så fort det går! 

• februaribebis

Vilken vecka började ni få riktigt tydliga symptom? Jag har haft diffusa 1,5 vecka som lätt illamående, lite halsbränna...ja lite av varje liksom.

Svar på tråden BF JULI 2015