Inlägg från: fashionista |Visa alla inlägg
  • fashionista

BF JULI 2015

Plussade idag med Bf 14 juli. Allt är nytt och svårt att ta in. Är lite i chock då detta inte alls var planerat och man står lite i tomma intet :)

• fashionista
    Lavendla skrev 2014-10-27 18:30:06 följande:
    Du kan skicka ett meddelande till mig så får du mitt namn på fb, det är en ren hemlig grupp och det som sägs där stannar där
    Gravidblogg --> lavendla.wordpress.com
    Kan du skriva till mig så jag kommer med i gruppen? :)
  • fashionista
    Anehhs skrev 2014-11-05 15:15:35 följande:

Ska någon av er göra kub testet?

Jag ska göra kub :) gjorde de med sonen !
  • fashionista

Någon mer som har problem med kramper och diarrer? Värst på mornarna och lunch/middag när jag jobbar.. Har IBS oxå så de förvärrar väl :-/

• fashionista

Någon som är sugen på att haka på en grupp för oss som väntar barn i Sthlm? Typ där vi kan prata om graviditeten, följa varandra men även träffas under graviditeten och mammaledigheten sedan vore inte de kul?

• fashionista
    Alvolina skrev 2014-11-29 18:28:38 följande:

Hörde hjärtljuden med dopplern hemma idag. Nu kan jag känna mig lugn några veckor till :)

Symtomen går ju lite upp och ner och jag har varit rätt orolig för MA. Men nu kan jag förhoppningsvis börja släppa lite oro och börja njuta. Min milstolpe är ul i v.14. Gyn skulle skicka tid så hoppas att det blir innan jul:)

Vilken vecka och med vilken doppler hörde du i?
  • fashionista
    sthlmsmamma skrev 2015-01-05 23:05:28 följande:

Hej tjejer! Vill bara påminna igen om Facebookgruppen som många av oss har samlats i, den är helt dold för allmänheten och är till för oss med bf i juli/augusti :) skicka ett pm till mig här om ni vill vara med!

Vad är de för grupp?
  • fashionista
    sthlmsmamma skrev 2015-01-08 10:44:26 följande:
    Vi är 30 medlemmar och de allra flesta har BF i juli :) Men det är dock ett par stycken som har BF i Augusti. Men Annars kan jag ju höra med tjejerna i min grupp bara om dom är intresserade av att gå med i din grupp också, dom med BF i juli alltså? Och så fortsätter vi hålla grupperna separata om dina medlemmar inte vill ha några tjejer med BF i augusti. Kommer nog flyta ihop rätt mycket ändå där på slutet dock, folk som går över tiden och folk som föder för tidigt :) Men jag skickar pm till dig till att börja med, så går jag gärna med i er grupp! Så kan vi ju prata mer om det där
    Vad är det för grupp ?:)
Svar på tråden BF JULI 2015