BF JULI 2015
Plussade idag med Bf 14 juli. Allt är nytt och svårt att ta in. Är lite i chock då detta inte alls var planerat och man står lite i tomma intet :)
Plussade idag med Bf 14 juli. Allt är nytt och svårt att ta in. Är lite i chock då detta inte alls var planerat och man står lite i tomma intet :)
Glömde skriva att de isåfall blir mitt andra barn :)
Finns det en Facebook grupp med? Kan någon bjuda in? :)
Ska någon av er göra kub testet?
Någon mer som har problem med kramper och diarrer? Värst på mornarna och lunch/middag när jag jobbar.. Har IBS oxå så de förvärrar väl :-/
Någon som är sugen på att haka på en grupp för oss som väntar barn i Sthlm? Typ där vi kan prata om graviditeten, följa varandra men även träffas under graviditeten och mammaledigheten sedan
vore inte de kul?
Hörde hjärtljuden med dopplern hemma idag. Nu kan jag känna mig lugn några veckor till :)
Symtomen går ju lite upp och ner och jag har varit rätt orolig för MA. Men nu kan jag förhoppningsvis börja släppa lite oro och börja njuta. Min milstolpe är ul i v.14. Gyn skulle skicka tid så hoppas att det blir innan jul:)
Imorgon kl 15.30 är de kub :)
Hej tjejer! Vill bara påminna igen om Facebookgruppen som många av oss har samlats i, den är helt dold för allmänheten och är till för oss med bf i juli/augusti :) skicka ett pm till mig här om ni vill vara med!