BF JULI 2015
Hej :) jag hoppar in här trots att det är flera sidor skrivna! Väntar mitt andra barn och har bf i början på juli, får veta "exakt" datum på tisdag när jag ska på ultraljud! Men har jag själv räknat rätt ska det vara den 4:e :)
Hej :) jag hoppar in här trots att det är flera sidor skrivna! Väntar mitt andra barn och har bf i början på juli, får veta "exakt" datum på tisdag när jag ska på ultraljud! Men har jag själv räknat rätt ska det vara den 4:e :)
Då har jag varit på ultraljud idag och fått reda på att jag är i vecka 10 :) bf 11/4! Bebben sprattlade och där var ett fint litet hjärta som pickade :) så glad!
Hej tjejer! Vill bara påminna igen om Facebookgruppen som många av oss har samlats i, den är helt dold för allmänheten och är till för oss med bf i juli/augusti :) skicka ett pm till mig här om ni vill vara med!
Jag har bf 3 juli (i vecka 15+1) Hade varit kul om man kunde hitta någon i närheten som också väntar barn i sommar. Bor i Skåne på Österlen.
Är fortfarande sjukt trött och har svårt att arbeta fem dagar i sträck. Behöver nästan ta ut en semesterdag i veckan för att klara av att hålla fokus när jag arbetar. Har ni andra blivit piggare nu när ni har kommit över vecka 12?
Åh beklagar vattenliljan :(
Vad heter fb gruppen? :)