Inlägg från: Rulle06 |Visa alla inlägg
  • Rulle06

BF JULI 2015

Hej hej!

Jag hoppar oxå in här. Hoppas det är ok. Är gravid i v7, snart v 8. Idag har jag tagit kontakt med bm. Så nu väntar vi spänt på att få veta när det är inskrivningsdags.

Jag mår ganska okej. TRÖTT, ont i i brösten och illamående bara.... ;)

• Rulle06
    Annalouise skrev 2014-12-11 23:25:09 följande:

Yes! Här väntas det också till jul. Dock har jag inte svårt att hålla det hemligt för föräldrar och svärisar, då vi inte träffas så ofta.

MEN, det vankas julfest med jobbet på lördag och den har jag lite smått panik för. Vill ju inte att arbetskamraterna ska få reda på det innan familj och vänner. Vet inte hur jag ska ta mig ur detta utan misstankar och utfrågning:):) funderar på att berätta för en kollega som får rädda mitt skinn och hålla det hemligt i nån vecka! Något tips annars?:)

Vi ska på julfest nästa helg hos goda vänner. Jag har sagt att jag fått tillbaka inflammtionen jag hade i ryggen i våras och att jag nyss börjat med värktabl. Även hon äter mediciner och förstår ju att jag inte kan dricka alkohol. Och eftersom jag just börjat äta tabl kan jag skylla trötthet och illamående på det.

Kan du skylla på t ex uvi ?
  • Rulle06
    Lollolouise skrev 2014-12-12 20:03:49 följande:

Har inte varit aktiv här på länge och tyvärr har även jag fått missfall. Visste inte om något men i lördags fick jag läggas in på sjukhus pga njurbäckeninflammation och de gjorde ett vul för att se att den lilla mådde bra och istället såg dom att hjärtat hade slutat slå i vecka 9. Så istället för att gå in i vecka 12 i tisdags fick jag genomgå två olika aborter eftersom kroppen inte hade stött ut fostret. Önskar alla andra lycka till med era små liv.

Usch vad hemskt! Beklagar verkligen sorgen Lollolouise! <3
  • Rulle06
    Jedsitha skrev 2014-12-28 12:36:47 följande:

Gruppen är hemlig så det går inte att söka oss men skicka ett PM till mig med din mejladress så kan jag skicka en inbjudan eller uppgifter om hur jag hittar dig på facebook så kan jag lägga till dig/er som är intresserade som vän och lägga till dig i gruppen :)

Jag orkar inte heller vara så aktiv här, gillar inte forumet, men jag tittar in då och då för att kolla om jag fått några meddelanden.

Du har ett pm av mig. :)
  • Rulle06
    Liten till skrev 2014-12-30 11:52:31 följande:

Vi gick katastrof siffror på kub. 1:14. Fick göra mkp direkt. Så nu en veckas väntan på svar, och sedan får vi se... Ingen rolig start på nya året.

?
  • Rulle06
    Liten till skrev 2015-01-03 12:11:40 följande:

Glömde skriva här igår

Allt var bra! De ringde upp i går em och sa att allt var bra! Så nu är vi överlyckliga

Åh, så härligt att läsa! Grattis! <3
Svar på tråden BF JULI 2015