Spolning vilken cykeldag?
Vilken dag i cykeln gjorde ni en spolning av äggledarna?
Vilken dag i cykeln gjorde ni en spolning av äggledarna?
Lycka till imorgon! Går säkert jätte bra! Ska du sövas? Har också två cystor, men det konstaterades vid spolningen att de sitter utvändig på äggledaren. Mina ska tydligen försvinna av sig själv! Så hoppas det! :)
Det sket sig helt. :(. Det var i ga cystor jag hade det var en vätskefylld äggledare som hon fick ta bort. Vid spolning visade det sig inte vara någon passage på vänstra äggledaren så det kommer bli provrörsbefruktning för vår del. Inte riktigt vad jag hade väntat mig. Trodde att detta skulle vara sista saken att åtgärda sen skulle det fixa sig...
Jag var på dag 3 eller 4 (mensen var en vecka sen p.g.a. att jag provat huskursen där man ska äta Bisolvon fram till ägglossning...).
Det sket sig helt. :(. Det var i ga cystor jag hade det var en vätskefylld äggledare som hon fick ta bort. Vid spolning visade det sig inte vara någon passage på vänstra äggledaren så det kommer bli provrörsbefruktning för vår del. Inte riktigt vad jag hade väntat mig. Trodde att detta skulle vara sista saken att åtgärda sen skulle det fixa sig...
Uch vad tråkigt! Hoppas det går bra med ivf sen! Man blir omtumlad. Vart ska ni göra det? Jag ska göra spolning på torsdag, sen remiss för ivf på Sahlgrenska.
det jag inte riktigt kan släppa är att hon efter min spolning sa " ja du är lite trång på ena sidan, en liten blockering" den blockeringen kunde man inte göra något åt....den blockeringen KAN påverka förmågan att bli gravid..
men hon sa inget om hur storchansdet är att den lixom försvårar allt?
är det så att blockeringen, eller förträngningen försvårar det lite eller mycket eller åååhh blir galen:(
det jag inte riktigt kan släppa är att hon efter min spolning sa " ja du är lite trång på ena sidan, en liten blockering" den blockeringen kunde man inte göra något åt....den blockeringen KAN påverka förmågan att bli gravid..
men hon sa inget om hur storchansdet är att den lixom försvårar allt?
är det så att blockeringen, eller förträngningen försvårar det lite eller mycket eller åååhh blir galen:(
Men låter ju konstigt att det även ska försvåra en graviditet? Man blir verkligen väldigt förvirrad över allt man hör och läser. Som du säger, jag kan stå ut med behandlingen, men rädd att det inte ska ta sig det heller... får hoppas på det bästa.
TA BORT DEN?!
:(
TA BORT DEN?!
TA BORT DEN?!
nej jag var vaken, det var aldrig prat om narkos varken före eller efter:S
Jag tror jag helt enkelt får vänta tills vi kommer på uppföljning och alla svar är klara:)
tack!