• dalig

Orkar inte mer

Har försökt 2 ggr med insemination, men det lyckas inte. Sista gången fick jag rejäla graviditetssymtom som jag inte haft förrut.. men ändå kom mensen idag och jag började gråta.
    Jag är 30 och orkar inte misslyckas fler gånger, har haft extremt otur i livet med sjukdomar och massa annat skit. Fattar inte hur man orkar det här. Är aslack på människor som har barn och dessutom de som har fler än 1. 
    Fattar inte att man går igenom sånt här för 2 barn..

• Svar på tråden Orkar inte mer
  • Blomflugan

Förstår att det käns tungt nu, helt okej att gråta floder och vara aslack! Tråkigt att du haft otur med andra sjukdommar också. Livet är sannerligen inte alltid lätt. Man kan ha riktigt mörka perioder i den här försöka-få-barn-cirkusen. Själv försöker jag hacka i mig att det kommer ta tid för oss, men tillslut ska det tamejfaan lyckas.

Har ni funderat på att prova ivf? Det är ju lite större chanser än insemination.

• dalig

nej jag har inte tid med ivf, jag måste blir med barn nu annars orkar jag inte mer
    mitt liv har aldrig varit en sekund lätt, jag orkar inte om jag inte ens kan få bli med barn

Svar på tråden Orkar inte mer