Vill inte atthon lägger ut bilder på mina barn. Hon arg.
En släkting lägger ut väldigt utmanande bilder på sig själv Instagram och jag påtalade någon gång att hon ska vara försiktig med vilken information hon lägger ut i flödet. Det har varit tyst länge och jag har inte reflekterat angående det men idag tog en annan släkting upp hennes bilder och jag har förstått att hon har spärrat mig från sitt konto så jag inte ser vad hon lägger ut.
Jag frågade såklart om detta och hon menade att det finns bilder hon lägger ut bilder hon inte vill att närmsta familjen ser. Det är helt OK för mig men problemet är att hon i sitt flöde (som jag inte längre kan se) lägger upp bilder på mina små barn.
Jag skrev att jag inte vill att hon gör de eftersom jag vill se vilka bilder människor lägger ut. Jag är inte sur utan det handlar snarare om att hon lägger ut snygga sexiga bilder på sig och varvar det med mina barn.
Hon blev sur och jag funderar på om jag är fånig. Hon tror nog att det handlar om att jag skulle vara stött eller något.Är jag fånig som bad henne om det?
Jag har försökt förklara för henne varför men hon känner att hon har rätt till det med tanke på sin relation med barnen. Hur ska jag få henne att förstå?Eller har jag fel?