Gekås köa sjukt långt tid.
Sjukt lång kö på Ullared var där i lördags, och helt ärligt vi fick nog vänta 1 timma i regn innan vi komm in?
Har ni varit där när det är kö?
julenstid.blogg.se
Sjukt lång kö på Ullared var där i lördags, och helt ärligt vi fick nog vänta 1 timma i regn innan vi komm in?
Har ni varit där när det är kö?
julenstid.blogg.se
Ni valde helt fel dag i månaden. Löning, höst och helg.
Har varit på gekås 3 ggr och aldrig köat.
Det gäller att planera in det noggrant om man vill slippa sånt :)
Jag och min mamma var där för 2 år sen. 1,5 timmes kö för att gå in, 1,5 timmes kö till kassan. Men då var det besöksrekord. De har riktigt bra utbud och så fantastiskt trevlig personal. Men som LillaJag06 säger så är det bra att veta vilka dagar som det är minst folk. Vi bilade från Sthlm. Helt klart värt det :)
Ass¨å det är helt sjukt att dom får in 33 milijoner på en dag?
Hur kan man stå i 3 timmars kö för att komma in till en affär?!
Varit där några ggr. Aldrig köat in. Knappt ut heller. Inte längre än kön på ica ivf.
Angående kort, har inte Gekås något eget kreditkort? Många kanske åker dit och shoppar loss med det tänker jag. (Angående att det kvittar om det är löning eller ej). Ikeas sånt där kort verkar ju vara poppis. Lite samma personer känns det som.
Fanns det mycket julsaker dejan?
jag har funderat på detta att åka till ullred men här ifrån kan man då åka bussresa och sen åka hem igen
man får 6 timmar på sig i ullared
om man aldrig har varit där är det lönt då eller blir det liksom fyasko resa
Hur lång tid man behöver beror lite på hur ofta man är där. Elle om inte alls har varit där innan. Första gången kan det ta lite tid att hitta var just det man vill titta på ligger. Sen om man är där ofta tittar man inte igenom varuhuset varje gång utan tar olika delar. 6 timmar räcker för mig med son och make men då är vi där 3-4 ggr per år. För oss brukar det ta max 4 ink ca 45 min för att äta lunch. Hade varit skönt dock att åka dit och veta att jag har en hel dag på mig utan gnäll från make och son.