• Yonndax

Gekås köa sjukt långt tid.

Är på Gekås ca 3-4 ggr/år. Har fått köa en gång de senaste 4 åren. Brukar vara där senast 1 timme efter att de har öppnat och vara klar till runt 12. Har aldrig varit ett problem. Helger fungerar bra om det inte är löningshelg eller helgen efter. Lika så om det ser ut att bli regn och det är sommar.

• Yonndax
    ursula skrev 2014-10-27 09:22:15 följande:
    Har statistik på det i min butik. 95 % betalar med kort
    Bara för att man betalar med kort behöver man inte köpa på kredit. För att du ska kunna handla några större mängder dagen innan löning (om du inte har sparat) måste du nästan handla på kredit.  Det är nog inte så många som åker till GeKås som gör det.
  • Yonndax

Hur lång tid man behöver beror lite på hur ofta man är där. Elle om inte alls har varit där innan. Första gången kan det ta lite tid att hitta var just det man vill titta på ligger. Sen om man är där ofta tittar man inte igenom varuhuset varje gång utan tar olika delar. 6 timmar räcker för mig med son och make men då är vi där 3-4 ggr per år. För oss brukar det ta max 4 ink ca 45 min för att äta lunch. Hade varit skönt dock att åka dit och veta att jag har en hel dag på mig utan gnäll från make och son.

Svar på tråden Gekås köa sjukt långt tid.