• smobarnsmoder

Adoptera bort barn??

Jag är så sjukt trött. sjukskriven pga utbrändhet, arbetet som sjuksköterska blev bara för mycket. dessutom har jag två barn, den ena 16 och andra 13. 13 åringen är han jag har problem med. bråkar jämt med mig och vill inte lyssna, försöker ju vara snäll genom att låta de slippa sysslor och straff, låter dem gå ut sent med kompisar osv men ändå duger jag inte?? dessutom fick jag reda på att han festar lite väl hårt med alkoholen och så, lät honom slippa undan men de blir bara värre!!

hur är det med att adoptera bort barn? letar man upp någon som vill ta emot dem som t ex med djur?

• Svar på tråden Adoptera bort barn??
  • Expertenmedpunkt

eller så hittar du en brud till honom så han kan knulla runt med dag och natt

Du kmr nt se skymten av honom alls

• Onix

Ja det är ungefär som med djur. Lägg ut en annons på blocket, det är enklast.

• smobarnsmoder
    Expertenmedpunkt skrev 2014-10-27 20:45:18 följande:

eller så hittar du en brud till honom så han kan knulla runt med dag och natt

Du kmr nt se skymten av honom alls

han har ju flertalet flickor som övernattar hos oss då och då, men jag vill ju ha min RIKTIGA son!! han är inte sig själv, är det uppfostran de e fel på??
  • OhUnicornPie

Älskar du honom inte? Är det inte lite att ta i? Han är trots allt din son. Jag förstår att du är trött, men orata med honom om detta, och om det inte funkar, prata med pappan? Han kanske kan ta emot honom!

• smobarnsmoder
    Onix skrev 2014-10-27 20:46:10 följande:

Ja det är ungefär som med djur. Lägg ut en annons på blocket, det är enklast.

men ja vill ju inte sälja pojken! vem som helst kan ju köpa honom?? klart jag vill ha lite pengar men under kontrollerade former självklart!!!
  • smobarnsmoder
    OhUnicornPie skrev 2014-10-27 20:47:22 följande:

Älskar du honom inte? Är det inte lite att ta i? Han är trots allt din son. Jag förstår att du är trött, men orata med honom om detta, och om det inte funkar, prata med pappan? Han kanske kan ta emot honom!

pappan är värdelös, skäller bara på pojken och straffar honom när han festat för sent på natten!! tycker man ska va mjuk o fin. men jag kan inte ha två barn, han måste ut!!
  • Kräk

Ja, barn är ju produkter av den uppfostran de fått. Du är en urkass morsa med andra ord

• OhUnicornPie
    smobarnsmoder skrev 2014-10-27 20:52:53 följande:
    Lund, vill inte ha några snuskiga män inte!!!
    Jag är en kvinna på 44 år som har 4 barn just nu. En dotter och 3 söner. Dock bor jag i Köpenhamn, Danmark, så det kan ju bli lite svårt..
  • smobarnsmoder
    Kräk skrev 2014-10-27 20:52:44 följande:

Ja, barn är ju produkter av den uppfostran de fått. Du är en urkass morsa med andra ord

nä fy det var elakt! skäll på fadern i så fall, han skäller och försöker uppfostra genom att begränsa pojkens tider för fester och låter honom inte dricka! man hamnar utanför som 13 åring om man inte får dricka
  • smobarnsmoder
    OhUnicornPie skrev 2014-10-27 20:54:26 följande:
    Jag är en kvinna på 44 år som har 4 barn just nu. En dotter och 3 söner. Dock bor jag i Köpenhamn, Danmark, så det kan ju bli lite svårt..
    kan inte socialen skicka honom??
Svar på tråden Adoptera bort barn??