• smobarnsmoder

Adoptera bort barn??

Jag är så sjukt trött. sjukskriven pga utbrändhet, arbetet som sjuksköterska blev bara för mycket. dessutom har jag två barn, den ena 16 och andra 13. 13 åringen är han jag har problem med. bråkar jämt med mig och vill inte lyssna, försöker ju vara snäll genom att låta de slippa sysslor och straff, låter dem gå ut sent med kompisar osv men ändå duger jag inte?? dessutom fick jag reda på att han festar lite väl hårt med alkoholen och så, lät honom slippa undan men de blir bara värre!!

hur är det med att adoptera bort barn? letar man upp någon som vill ta emot dem som t ex med djur?

• Svar på tråden Adoptera bort barn??
  • Kräk
    smobarnsmoder skrev 2014-10-27 20:54:43 följande:

nä fy det var elakt! skäll på fadern i så fall, han skäller och försöker uppfostra genom att begränsa pojkens tider för fester och låter honom inte dricka! man hamnar utanför som 13 åring om man inte får dricka

Jo så är det ju bea. Skicka med honom några G grönt nästa gång han ska supa så blir han kung på festen!
  • OhUnicornPie
    smobarnsmoder skrev 2014-10-27 20:55:46 följande:
    kan inte socialen skicka honom??
    Vi tar det här privat. Skickar ett meddelande.
  • smobarnsmoder
    Kräk skrev 2014-10-27 20:57:41 följande:
    Jo så är det ju bea. Skicka med honom några G grönt nästa gång han ska supa så blir han kung på festen!
    vad är g grönt?????
  • Expertenmedpunkt

Hej jag är mamma till Emma 2015

mammatillmelvin2014 skrev 2014-10-27 20:58:28 följande:

Seriöst vad är det här för tråd?? Säg att ni skämtar, detta är sjukt isåfall!!!!!!!!!!

• hotmama77

Seriöst vad är det här för tråd?? Säg att ni skämtar, detta är sjukt isåfall!!!!!!!!!!

Detta är en seriös diskussion om adoption och om du bara är för att skämta tycker jag att du kan röra dig bort från tråden. 
  • smobarnsmoder

absolut inte, tycker inte du man ska få göra vad man vill med sina barn? de är ju trots allt vår egendom
  • Expertenmedpunkt

^

Man skämtar inte om sånt. Kag t.e är mamma till Albin 2016 också!!

hotmama77 skrev 2014-10-27 21:00:58 följande:

Detta är en seriös diskussion om adoption och om du bara är för att skämta tycker jag att du kan röra dig bort från tråden. 

• ChiliFrö

Du kanske skulle gått på pappans linje med regler och begränsningar!

Hoppas verkligen kvinnan i Danmark kan få ta hand om pojken du borde inte få var när människor under 18 år om denna tråden är på riktigt!

• mammatillmelvin2014

Ni pratar om att man lämnar bort sitt barn som ett "djur" och att droga sina barn? Låter de normalt för er? Detta är anmält nu så ni vet tror inte det är lagligt att droga sitt barn så ni är sjuka!!

Svar på tråden Adoptera bort barn??