• Anonym (kluven)

frågor om hotwife

Jag har på sista tiden läst en del kring ämnet hotwife. Dvs mannen tycker om att frun/kvinnan har sex med andra män med eller utan honom. Jag har alltid gillat den här tanken har också vid något tillfälle pratat om detta med min fru. Jag har alltid skämts lite för detta men har förstått att det är ganska vanligt. Skulle var kul att få höra lite erfarenheter om detta. Gärna från er kvinnor också hur funkar det för er? Jag vill ju att min fru ska njuta och tycka om det. Inte göra något för att gillar det. Hoppas det finns någon mer därute som vill dela med sig kunskap.

• Svar på tråden frågor om hotwife
  • Anonym (Kille 33 år)

Brukar fantisera om att min tjej är en Hotwife, dvs har sex med andra män. Tanken på att min fru får andra män att tycka hon är attraktiv och att de tänder på henne samtidigt som hon själv får njutning tänder även mig. Har aldrig haft mod att berätta detta och jag vet inte hur det skulle tas emot. Vi bor på en mindre ort så det skulle nog spridas att hon knullar runt rätt fort och även om det skulle vara helt ok från min sida så skulle det inte vara så kul med dessa rykten.

• Anonym (Hotman)
    Anonym (Kille 33 år) skrev 2014-10-29 08:08:18 följande:

Brukar fantisera om att min tjej är en Hotwife, dvs har sex med andra män. Tanken på att min fru får andra män att tycka hon är attraktiv och att de tänder på henne samtidigt som hon själv får njutning tänder även mig. Har aldrig haft mod att berätta detta och jag vet inte hur det skulle tas emot. Vi bor på en mindre ort så det skulle nog spridas att hon knullar runt rätt fort och även om det skulle vara helt ok från min sida så skulle det inte vara så kul med dessa rykten.

Ett tips. Vill ni verkligen prova på det gör det inte på hemmaplan. Hitta en lämplig "extra" partner. Boka in en go weekend med hotell på annan ort (sthml, gbg osv) och prova på! :D
  • Anonym (Vanligt!?)

Ganska vanligt anser jag vara rejält överdrivet...hm...ingen erfarenhet annars av det, men visst är det en eggande tanke. Känns smått utopiskt dock sett till Svensson-livet i allmänhet. Svårt att tro att ett par som levt X antal år tillsammans och har gjort familjeresan ägnar sig åt sådana lekar även om det säkert förekommer (undantagen finns ju menar jag). 

• jfsebastianigen

Jag tror det är vanligare att många fantiserar men inte vågar ta upp saken med sin partner, oavsett vad det gäller som inte anses helt normalt.

Tror många vill ha in en extra partner i sovrummet, men det anses av många att vara otrohet eller ger partnern dålig självförtroende osv.
    Tror många vill ha mer kinky sex än vad de har.
    Få är nog nöjda med fummel under täcket på lördagar efter några glas vin, speciellt när det hållit på så i många år.
    Man vill ha lite nyheter het enkelt.

Cuckoldlekar är delikat. Men du får aldrig veta om du inte frågar och får svar.
    Är det en fantasi eller vill du göra det på riktigt?
    Hur trygg är du i dig själv, i er relation, med henne osv?

• Anonym (Kille 33 år)
    Anonym (Hotman) skrev 2014-10-29 09:30:12 följande:

Ett tips. Vill ni verkligen prova på det gör det inte på hemmaplan. Hitta en lämplig "extra" partner. Boka in en go weekend med hotell på annan ort (sthml, gbg osv) och prova på! :D

Nej det är tanken att för att det skulle bli av så måste det ske på bortaplan (alt med en gift man som verkligen inte vill röja att han är otrogen). Försöker ibland skoja att jag förlorat på poker och som betalning måste hon ligga med vinnaren men hon har bara skrattat bort det. Får se vad som händer i framtiden. Vi är säkra på vår relation och från min sida är det lugnt om hon vill ligga med andra. Har även funderat på argument att förlåta eventuell otrohet från hennes sida. Skulle så ske utan min vetskap och hon skulle skamset berätta det för mig efteråt så skulle jag lätt förlåta henne. :)
  • Anonym (Hotman)
    Anonym (Kille 33 år) skrev 2014-10-29 13:33:51 följande:
    Nej det är tanken att för att det skulle bli av så måste det ske på bortaplan (alt med en gift man som verkligen inte vill röja att han är otrogen). Försöker ibland skoja att jag förlorat på poker och som betalning måste hon ligga med vinnaren men hon har bara skrattat bort det. Får se vad som händer i framtiden. Vi är säkra på vår relation och från min sida är det lugnt om hon vill ligga med andra. Har även funderat på argument att förlåta eventuell otrohet från hennes sida. Skulle så ske utan min vetskap och hon skulle skamset berätta det för mig efteråt så skulle jag lätt förlåta henne. :)
    Är hon snygg? Kan boka en dejt ikväll! Haha :P Kan ta ett parti texas hold em när hon tittar på!
  • Anonym (Kille 33 år)
    Anonym (Hotman) skrev 2014-10-29 13:36:52 följande:

Är hon snygg? Kan boka en dejt ikväll! Haha :P Kan ta ett parti texas hold em när hon tittar på!

Hon är absolut attraktiv även i andra mäns ögon och har en god fysik och så. :) Nja, vi får nog avvakta med dejt ett tag. ;)
  • Anonym (erfaren kvinna)
    Min man (och kanske även jag?) fantiserar om att jag är/ska bli en HotWife. Ännu har jag och vi inte kommit riktigt så långt men kanske är vi stegvis på väg åt det hållet...
    Nedan skrev jag i tråden "Vad är det slynigaste...",
    kanske det passar att dela med mig även här (?)
    ...
    Har gjort en hel del... Ett av de senaste:

I somras på semester i ett helt annat land långt hemifrån, på en exklusiv nattklubb, i ett någorlunda avskilt hörn, massor av människor runtomkring för klubben var fullsatt. 
    Jag i jättekort klänning, på höga klackar och utan trosor. Trosorna hade min man tagit av mig tidigare under kvällen. 
    Vi kysser och smeker varandra allt mer passionerat, vi står upp i vårt hörn, tätt sammanslingrade gungar vi lite till musiken, min man fingerpullar mig framifrån och vi kysser varandra allt hetare. Han har liksom vridit oss steg för steg mer tills vi snurrat ett halvt varv och jag står ganska tätt med ryggen och rumpan mot en främmande man. 
    Jag känner en försiktig men fast hand som ligger stilla på min rumpa, jag frågar i min mans öra "är det din hand på rumpan?" 
    Han kramar min fitta framifrån och han kramar mitt ena bröst: "-här känner du mina händer", "-men om handen känns skön så låt den vara kvar" säger han samtidigt som han försiktigt lyfter upp min tighta klänning över rumpan och med sin fot uppmanar han mig att sära benen lite mera.
    På denna signal börjar handen sakta röra sig, krama och smeka min rumpa och när ingen av oss gör något för att hindra honom så kommer han snart in mellan mina ben. 
    Jag förstår att min man känner den okända handen för han flyttar fram för att bara smeka min klitta, precis så som han vet att jag vill ha det. 
    Vi står tätt tillsammans, mitt ansikte intill min mans hals och axel, båda mina armar om hans nacke som stöd för mina lite vingliga ben.
    Den främmande handen fingerpullar min fitta bakifrån, först försiktigt och långsamt, sedan lite mera handfast och han smeker min g-punkt på ett härligt sätt, min man smeker min klitta och jag kommer i en superhäftig och våt orgasm.
    Min man rättar till min klänning, jag samlar ihop mig i några sekunder, min mans stabila och trygga hand tar min hand och leder mig därifrån utan att jag ens har sett den andre mannen.

Jag är 40+, mamma och chef med 30 anställda. 
    Jag tycker det känns ganska "slynigt" när jag tänker tillbaka...
    ...

Vad tror ni, kan detta vara ett steg på vägen till att bli en riktig HotWife?
  • Anonym (Kille 33 år)
    Anonym (erfaren kvinna) skrev 2014-10-29 16:10:27 följande:

Min man (och kanske även jag?) fantiserar om att jag är/ska bli en HotWife. Ännu har jag och vi inte kommit riktigt så långt men kanske är vi stegvis på väg åt det hållet...

...

Har gjort en hel del... Ett av de senaste:I somras på semester i ett helt annat land långt hemifrån, på en exklusiv nattklubb, i ett någorlunda avskilt hörn, massor av människor runtomkring för klubben var fullsatt. Jag i jättekort klänning, på höga klackar och utan trosor. Trosorna hade min man tagit av mig tidigare under kvällen. Vi kysser och smeker varandra allt mer passionerat, vi står upp i vårt hörn, tätt sammanslingrade gungar vi lite till musiken, min man fingerpullar mig framifrån och vi kysser varandra allt hetare. Han har liksom vridit oss steg för steg mer tills vi snurrat ett halvt varv och jag står ganska tätt med ryggen och rumpan mot en främmande man. Jag känner en försiktig men fast hand som ligger stilla på min rumpa, jag frågar i min mans öra "är det din hand på rumpan?" Han kramar min fitta framifrån och han kramar mitt ena bröst: "-här känner du mina händer", "-men om handen känns skön så låt den vara kvar" säger han samtidigt som han försiktigt lyfter upp min tighta klänning över rumpan och med sin fot uppmanar han mig att sära benen lite mera.På denna signal börjar handen sakta röra sig, krama och smeka min rumpa och när ingen av oss gör något för att hindra honom så kommer han snart in mellan mina ben. Jag förstår att min man känner den okända handen för han flyttar fram för att bara smeka min klitta, precis så som han vet att jag vill ha det. Vi står tätt tillsammans, mitt ansikte intill min mans hals och axel, båda mina armar om hans nacke som stöd för mina lite vingliga ben.Den främmande handen fingerpullar min fitta bakifrån, först försiktigt och långsamt, sedan lite mera handfast och han smeker min g-punkt på ett härligt sätt, min man smeker min klitta och jag kommer i en superhäftig och våt orgasm.Min man rättar till min klänning, jag samlar ihop mig i några sekunder, min mans stabila och trygga hand tar min hand och leder mig därifrån utan att jag ens har sett den andre mannen.Jag är 40+, mamma och chef med 30 anställda. Jag tycker det känns ganska "slynigt" när jag tänker tillbaka...

...

Jag tycker absolut det är ett steg i rätt riktning. Vill din man se dig knulla andra? Har han nämt det till dig? Vad svarar du honom på det är min nästa fråga. Vill din man vara med om du ska få testa någon annan man eller räcker vetskapen om att du eventuellt gör detta för honom?
  • p71
    Anonym (erfaren kvinna) skrev 2014-10-29 16:10:27 följande:
    ...
    Har gjort en hel del... Ett av de senaste:

I somras på semester i ett helt annat land långt hemifrån, på en exklusiv nattklubb, i ett någorlunda avskilt hörn, massor av människor runtomkring för klubben var fullsatt. 
    Jag i jättekort klänning, på höga klackar och utan trosor. Trosorna hade min man tagit av mig tidigare under kvällen. 
    Vi kysser och smeker varandra allt mer passionerat, vi står upp i vårt hörn, tätt sammanslingrade gungar vi lite till musiken, min man fingerpullar mig framifrån och vi kysser varandra allt hetare. Han har liksom vridit oss steg för steg mer tills vi snurrat ett halvt varv och jag står ganska tätt med ryggen och rumpan mot en främmande man. 
    Jag känner en försiktig men fast hand som ligger stilla på min rumpa, jag frågar i min mans öra "är det din hand på rumpan?" 
    Han kramar min fitta framifrån och han kramar mitt ena bröst: "-här känner du mina händer", "-men om handen känns skön så låt den vara kvar" säger han samtidigt som han försiktigt lyfter upp min tighta klänning över rumpan och med sin fot uppmanar han mig att sära benen lite mera.
    På denna signal börjar handen sakta röra sig, krama och smeka min rumpa och när ingen av oss gör något för att hindra honom så kommer han snart in mellan mina ben. 
    Jag förstår att min man känner den okända handen för han flyttar fram för att bara smeka min klitta, precis så som han vet att jag vill ha det. 
    Vi står tätt tillsammans, mitt ansikte intill min mans hals och axel, båda mina armar om hans nacke som stöd för mina lite vingliga ben.
    Den främmande handen fingerpullar min fitta bakifrån, först försiktigt och långsamt, sedan lite mera handfast och han smeker min g-punkt på ett härligt sätt, min man smeker min klitta och jag kommer i en superhäftig och våt orgasm.
    Min man rättar till min klänning, jag samlar ihop mig i några sekunder, min mans stabila och trygga hand tar min hand och leder mig därifrån utan att jag ens har sett den andre mannen.

Jag är 40+, mamma och chef med 30 anställda. 
    Jag tycker det känns ganska "slynigt" när jag tänker tillbaka...
    ...

Måste fråga, blir du extra upphetsad på din man av ovan inträffade (fantastisk beskrivning, man lever sig in i situationen) ... eller blir du bara allmänt väldigt kåt och upphetsad av sex med främmande män och glädjs åt att din man blir extra kåt och upphetsad på dig (dubbel bonus). Du låter som en mäktig boss, härlig hotwife och sexig, slynig fru :)
Svar på tråden frågor om hotwife