Analystråden för ägglossningstest!
Är det fler än jag som testat två olika stickor i samma urin? Och ja, jag vet att dessa inte är positiva men det är ändå skillnad på dom.
Är det fler än jag som testat två olika stickor i samma urin? Och ja, jag vet att dessa inte är positiva men det är ändå skillnad på dom.
Snälla hjälp mig tyda dessa test! Har tagit dessa under dagarna då jag borde fått positivt utslag. Har regelbunden cykel på dagen. Nu är dom svagare igen. Har jag ens haft nån ägglossning? Kan jag ha missat stegringen? Har bara tagit 1 test om dagen.
Har använt två olika märken i samma urin. Tolkar ni dagens lila som positivt?
Okej tack för svar. Vad dumt då att jag inte gjorde det. Aja bara att mysa på och hoppas på det bästa haha
Nu 3 timmar senare tog jag nytt. Nu är det starkare. Men det andra gröna testet visar långt ifrån positivt och det testet är dyrare :( så vet ej vad jag ska lita på
Det är ifrån RFSU. Och de som visar starkt är ifrån Kina (ebay)
Såg förpackningen likadan ut på de från graviditetskollen som du ser på bilden? :) dvs vit med grön text
Okej :) så jobbigt när det visar så olika. Använder nämligen appen natural cycles och vet ej om jag ska lägga in positivt ägglossningstest i appen :(
Räknas dessa som positiva? Test streck till höger.
Förlåt! Visst är det så! Kontrollstrecket till höger!