• Ericsson93

Analystråden för ägglossningstest!

Är det fler än jag som testat två olika stickor i samma urin? Och ja, jag vet att dessa inte är positiva men det är ändå skillnad på dom.

• Ericsson93

Har använt två olika märken i samma urin. Tolkar ni dagens lila som positivt?

• Ericsson93
    Moodie skrev 2017-09-18 18:25:36 följande:

Jag skulle tolka det lila som NÄSTAN positivt, dvs positivt när som helst, kanske t.o.m bara nån timme efter det testet :)

Nu 3 timmar senare tog jag nytt. Nu är det starkare. Men det andra gröna testet visar långt ifrån positivt och det testet är dyrare :( så vet ej vad jag ska lita på

• Ericsson93
    Moodie skrev 2017-09-18 19:54:23 följande:

Är det gröna testet från graviditetskollen?

Det är ifrån RFSU. Och de som visar starkt är ifrån Kina (ebay)
  • Ericsson93
    Moodie skrev 2017-09-18 20:16:46 följande:

Aha! Anledningen till att jag undrade är för att jag använt Graviditetskollens ÄL-stickor (dom ser likadana ut som det gröna du har) och jag fick aldrig nån stegring på dom. Testade också dubbla test med olika märken. Även hört fler som har samma erfarenhet.

Såg förpackningen likadan ut på de från graviditetskollen som du ser på bilden? :) dvs vit med grön text
  • Ericsson93
    Moodie skrev 2017-09-18 20:31:35 följande:

Nej dom ser annorlunda ut med Graviditetskollens egna logga :)

Okej :) så jobbigt när det visar så olika. Använder nämligen appen natural cycles och vet ej om jag ska lägga in positivt ägglossningstest i appen :(
  • Ericsson93

Skulle ni tolka de som positivt idag? :)

• Ericsson93

Detta är positivt va? Började se stegring igår och idag detta på stickan. Kontrollsträcket är det nedersta sträcket.

Svar på tråden Analystråden för ägglossningstest!