• lislj

Bf juli 2015

Hoppar in, plussade igår på BIM -1 och har BF den 12/7. Hade inte känt av någonting innan jag testade förutom att jag hade varit riktigt körd i magen i någon vecka.. Detta är dock inget ovanligt då jag har IBS. Testade mest för kul skull och fick en smärre chock efter någon sekund då plusset syntes väldigt tydligt. Dock efter jag plussade kände jag en massa symptom, super törstig, ont i svanken osv. Hur mycket symptom har ni känt? Även jag kommer från Stockholm. 

• lislj
    Thisisme84 skrev 2014-11-04 11:48:16 följande:
    Jag plussade i torsdags, också på BIM -1. Blev också chockad, då jag inte heller hade känt av några symptom alls. Det enda jag möjligen känner är att brösten känns lite hårdare. På ett sätt vill jag känna av lite mer men jag kanske tar tillbaka det när illamåendet slår till med stark kraft? :) 
    Haha ja det är lite så jag känner också, men man vill ju börja känna mer fysiskt att man är gravid än vad man gör nu, men snart börjar man väl känna för mycket fysiskt istället.... 
  • lislj

Jag är i vecka 7 (6+4) och känner inget illamående överhuvudtaget. Rätt skönt tycker jag men kanske ovanligt att man inte börjat känna illamående nu...? 

Svar på tråden Bf juli 2015