Inlägg från: eescala |Visa alla inlägg
  • eescala

Bf juli 2015

Stokke skrev 2014-12-01 06:35:14 följande:

Igår fick jag en känsla av att jag inte var gravid :( usch alla symtom var borta. Har inte lika ont i brösten länge :(

Nu på morgonen mår Jah lite illa, inte jätte mycket. Brösten känns inte ömma.

Jag känner mig ledsen :(

Någon annan som känt eller känner igen sig?

Hade jag varit du hade jag hoppat av glädje om jag hade slupit ömmande bröst, illamående och kissenödigheten. Har sedan v4 haft illamående dygnet runt inte kunnat sova utan bh för de gör on och sprungit på toa 1000ggr per dag! :/

Men oroa dig inte veta att för många avtar de värsta symtomen när moderkakan tar över och för de allra flesta av oss försvinner de tidigast i v14-15. De hoppas jag att de gör för mig åtminstone. :D
  • eescala

Barnets far vill att jag gör abort men säger samtidig att de är min kropp och mitt val. Han vill inte vara delaktig om jag behåller men gör jag abort så vill han ändå inte ha något med mig att göra. Gör honom är de här slut för oss oavsett.

De gör ont och jag känner mig ensam och funderar på att göra aborten men vet inte.

• eescala
    Zombiie skrev 2014-12-02 09:04:53 följande:

Jag känner verkligen med dig och det är inget lätt beslut som du har framför dig. Det viktiga är att inte ta ett beslut för någon annans skull för då kommer du att ångra dig hur du än väljer. Gå tillbaka till dig själv och ha det som utgångspunkt och ta inget förhastat beslut. Har du någon att prata med? Jag har gjort en abort och var jätteosäker på hur jag skulle göra och fick då komma på samtal på abortkliniken. De var jättebra man kunde prata med henne utan att känna någon skuld och skam. Var det du som hade så svårt att bli gravid?

Jag gjorde en abort med samma kille 2011 men de va vi båda som var överens om detta. Efter de så får man ju en undersökning som vissa att jag skulle få svårt att bli gravid. Vi har haft skydd varje gång men blivit gravid iallafall och han vill inte vi är unga båda två och han är inte redo att "låsa ner sig". Jag försöker prata med honom men han hinner inte (han har väldigt mycket som händer i sitt liv just nu.)

Efter förra aborten så kom han tillbaka till mig va med genom hela processen och stöttade mig och så. Men nu svarar han inte ens.
  • eescala

Asså in som gnäller för att era symtom försvinner är de så nödvändigt att må skit och inte kunna göra något på dagarna så ta mitt!

Har mått precis lika dåligt sedan v4 så hade varit glad om jag slapp syndromen så tycker folk gnäller på tok för mycket med tanke på att skulle ni ha syndrom skulle ni ändå bara gnälla över de. Va glada att era kroppar tar emot graviditeten på ett bra sätt för de har inte min den som vill bytta varsågod!

P.s trodde ni försökte ha en POSITIV tråd men detta börjar mer likna en gnäll tråd d.s

• eescala

Ni vet om att missfallsrisken ökar med att man stressar upp sig i onödan så de är inte så konstigt att missfall är vanligt i sverige med tanke på vilka som väntar barn och hur de stressar upp sig helt i onödan.

Svar på tråden Bf juli 2015