Orgasm i sömnen?
Har hört om fenomenet att kvinnor (kanske även män även om det kanske är utlösning och inte orgasm som inträffar då) får detta i sömnen. Är det någon här som fått orgasm i sömnen? Hur märkte du det? Vaknade du?
Har hört om fenomenet att kvinnor (kanske även män även om det kanske är utlösning och inte orgasm som inträffar då) får detta i sömnen. Är det någon här som fått orgasm i sömnen? Hur märkte du det? Vaknade du?
Jag tänkte om du drömde att du fick orgasm (i drömmen alltså) och inte på riktigt. Jag har drömt en gång att jag hade sex med en vän till oss och att jag sprutade på henne. Minns att jag tänkte att jag var otrogen. Men jag kom inte på riktigt om du förstår hur jag menar. Det var lite läskigt för det kändes så riktigt i drömmen att jag letade efter "våta fläcken" när jag vaknade utan att hitta den. Jag drog då slutsatsen att min hjärna spelat mig ett spratt. :)
Om jag inte har sex eller onanerar på över en vecka ökar risken att komma i sömnen, men jag brukar nästan aldrig låta det gå så långt, men som sagt, väntar jag för länge kommer jag i sömnen. Oftast i någon typ av stressdröm som inte alls handlar om sex. Ibland kan jag drömma en sexuell dröm. Jag tycker det är mycket roligare och skönare att få orgasmen i vaket tillstånd, så att få orgasm i sömnen är rätt trist .
Jo det händer om jag inte kommit på ett tag. Vaknar av det, det är alltid av en sexdröm. Tycker det är coolt att jag får det utan att ta på mig själv, hjärnan är häftig! Ironiskt nog kan jag ha svårt att komma i vaket tillstånd, vilket ju visar att orgasmförmåga handlar mkt om psyket.
Jag tänkte om du drömde att du fick orgasm (i drömmen alltså) och inte på riktigt. Jag har drömt en gång att jag hade sex med en vän till oss och att jag sprutade på henne. Minns att jag tänkte att jag var otrogen. Men jag kom inte på riktigt om du förstår hur jag menar. Det var lite läskigt för det kändes så riktigt i drömmen att jag letade efter "våta fläcken" när jag vaknade utan att hitta den. Jag drog då slutsatsen att min hjärna spelat mig ett spratt. :)
(Alltså i någon mån är det här en filosofisk fråga. Är tex en känsla i en dröm en "riktig" känsla eller inte? Kan man ju diskutera. Jag vet bara att när jag får orgasm i sömnen är det en sjuhelvetes jävla orgasm. Den är inte det minsta annorlunda än i vaket tillstånd FÖRUTOM att den är kraftigare, "renare", skönare.)
Jag drömmer ibland också att jag får orgasm och jag svär på att det känns som om jag kommer på riktigt. Skillnaden är bara att när det händer i sömnen lubricerar jag inte, som jag gör i vaket tillstånd. Därför tänker jag att det nog bara är en dröm ändå, även om jag upplever den som väldigt påtagligt fysisk. Fast jag vet inte säkert.
Jag tror du blandar ihop utlösning och orgasm. Du FICK orgasm i sömnen även om du inte fick utlösning. Förstår inte varför en orgasm i sömnen skulle vara mindre riktig? När jag kommer i vaket tillstånd "syns" det ju inte heller. Enda skillnaden är att jag i vaket tillstånd måste använda handen liksom. Vilket jag såklart kanske gör i sömnen, omedvetet, men antagligen inte. Du säger att hjärnan kanske spelade dig ett spratt, well guess what - det är inte som att dina orgasmer i vaket tillstånd INTE involverar din hjärna. Det är där alla nervimpulser tolkas.
Jodå, det händer ibland. Alltid samma mönster, jag vaknar av att jag kommer efter en starkt erotisk dröm, och då minns jag bara de sista sekunderna av drömmen. Den kanske inte är längre än så, jag vet inte. Men det är en ganska mesig orgasm, lite frustrerande på något sätt.
Vaknade imorse av att jag kom riktigt hårt... Måste vara för att jag läst denna tråd och tråden om killar som kommer för tidigt, för jag drömde att jag var en kille som skulle ha sex med en tjej men hon var så skön och upphetsande att jag kom efter ett par kick. Och så vaknade jag mitt i orgasmen. Lustigt eftersom jag är hetero, kvinna och alltså inte har en aning om hur det känns att ha en kuk och penetrera en tjej. Men i drömmen var det väldigt realistiskt!
Juck, inte kick...
Jag har många gånger fått utlösning i sömnen.. Drömmer om sex.. Å så kommer jag.. Inte roligt att ha sängkläderna fulla med kladd mitt i natten..
Japp. Har hänt lite då och då sen tonåren. Brukar oftast drömma sexdrömmar när jag varit sexuellt frustrerad ett tag och vaknar av att jag kommer.
Jag kan ibland vakna av att jag får en orgasm efter en intensiv sexdröm. Det häftiga tycker jag är att komma helt utan beröring.
Hade önskat att det hände lite oftare
jupp, här om natten fick jag det 3 ggr. det var i samband med en sex-dröm..