-
Fast då syns det ju att det är jag som har länkat, och jag (mitt riktiga namn alltså) vill absolut inte bli förknippad med jw på något vis.Nyfiken gul skrev 2014-10-31 22:32:32 följande:bara att länka den här tråden i nån av Vittnenas alla Facebook-grupper så händer det nog saker direkt.... -
Bra, tackNyfiken gul skrev 2014-10-31 22:46:20 följande:det kan jag göra, jag är ju redan "oficiell" som avhoppare så jag bryr mig inte. Jag finns ju här på Fl med bild och allt helt öppet och diskuterat mitt avhopp i herrans massa år så jag ids inte ens reagera på saken.
-
Bra, tackNyfiken gul skrev 2014-10-31 22:46:20 följande:det kan jag göra, jag är ju redan "oficiell" som avhoppare så jag bryr mig inte. Jag finns ju här på Fl med bild och allt helt öppet och diskuterat mitt avhopp i herrans massa år så jag ids inte ens reagera på saken.
-
Fniss, hoppas verkligen inte du blir dörrknackare. Det funkar liksom inte att anklaga folk för att vara lögnare irl. Eller på nätet.Oschlaka skrev 2014-11-01 00:13:38 följande:Det gör det visst! Du är dåligt påläst och sprider bara hat.
-
Pratar du om dig själv i tredje person?Oschlaka skrev 2014-11-01 09:45:05 följande:Vad tråkigt att se hur mkt hat det finns bla människor.
TS välkomnar er för att FRÅGA Hen men ni har kört över hen och anklagar hen för diverse saker. Vad tråkigt att ni inte kunde respektera det.
Vi har frågat, frågat, och frågat. Men du vägrar svara, vägrar läsa, och anklagar folk för endet en än det andra. Det är inte ett dugg synd om dig. -
Bra försök, men ts är alldeles för hjärntvättad redan.Oates skrev 2014-11-01 10:38:10 följande:Ja, denna fungerar, hoppas att du läser den, och ser att JVs juridiska ombud hotar med att gå till Europadomstolen om de inte får bidrag.
Helt i motsats till ditt påstående om "En organisation som har rätt till statlig bidrag men tackat nej till!"
-
När ts är svarslös så kommer anklagelserna om lögner. Mao hela tiden. Hyffsat patetiskt.Oschlaka skrev 2014-11-01 10:51:30 följande:Du svarar ju inte på mina frågor
-
Brist på? Obefintlig snarare.Oates skrev 2014-11-01 11:04:23 följande:Franz hade nog aldrig ambitionen att hans bok skulle bli toppsäljande.
Han var medveten om att det var en liten grupp som var intresserade av vad han skrev.
Däremot har ju JV gett ut massor av böcker, som de gjort till toppsäljare genom att sprida överallt.
Så en viss bristande logik kan man se i ditt svar.
-
Holy crap, ska du börja yra om månlandningen nu också!pgw skrev 2014-11-01 11:12:03 följande:Vårt julfirande hade ursprungligen ingenting med Jesus att göra. Det var en rent hednisk tradition. Det är inte bara JV som känner till den sanningen. Kände du inte till det innan du började studera med JV?
Visste du förresten att JV både firade jul och använde korset som symbol i början av 1900-talet? Min källa: Franz bok.
-
Nybro, mitt i bibelbältet! Ja, du skrev ju om månlandningen så då är det klart att jag tar upp den!