Godaste glassen
Jag är galen i Päronsplitt (den är barndom för mig) och italiensk choklad(lejonet & björnen)
Vilken är eran favorit?
Jag är galen i Päronsplitt (den är barndom för mig) och italiensk choklad(lejonet & björnen)
Vilken är eran favorit?
Lejonet och Björnen Choklad, polka eller hallonsorbeten!
Triumfglass Apelsin, banan och choklad! SÅ gott!!!
Vad gäller GBglass i styckvis så föredrar jag 88:an. Saknar Top Hat och Calippo Cola.
Jag saknar boccia som fanns för 15 år dedan eller nåt sånt.
Det var en variant på nogger fast med samma choklad som tiptop har i sig.
Svärföräldrarna bor i spanien och där har vi hittat ett glasscafé med den godaste glass jag någonsin ätit den är helt gudomlig :) och dom dekorerar glassen så fint. min favorit är philadelphia, det är en yoghurtglass med kakbitar och jordgubbssylt i......mmm....sitter här och dreglar men vi åker dit i april igen :)
Fast här hemma så är nog favoriten daimstrut!
/ miamea
Gissa!
Jag saknar lakitspuck!!
Den me en lakritsstjärna i mitten...mmmm....
Hahahaha: kommer ni ihåg GB glassen som var rund, satt på pinne och innehöll jordnötter kolasås och marschmallows allt i choklad/vaniljglass med chokladöverdrag. I slutet av åttiotalet. MUMSSSSSSSSS
Keyser : Äntligen nån som minns en glass med marschmallows!! Här e det bara jag som minns den, men vad hette den?? Den var ju så god, men den fanns inte så länge va?
Den hette snack. På GB:s hemsida kan man ju titta (och sakna) alla gamla glassar.
Själv gillar jag Ben&JErrys Cherry Garcia och Dublin Mudslide
JJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SNACK VAR DET!!Jag åt och åt och åt den tills den plötsligt togs bort. Så trist!
Mercedes: var det bara vi som åt den
Det verkar så Kanske den kan återkomma som Tip Top har gjort!
Vanilj me chokladkross e en favorit
häagen daaz åååh...så god glass...inga skitsaker i...bara grädde socker ägg...å hela jordgubbar eller vad man nu vill ha.. *tar på mig jackan å springer till affären*
Favvoglassen i "lösvikt" blir piggelin
Tip top eller Big Pack light vanilj - den har den godaste vaniljsmaken tycker jag...
Carte Do´r light vanilj.Tänker oxå mycket på Puckstång vanilj som inte finns längre