• jajja

Godaste glassen

Jag är galen i Päronsplitt (den är barndom för mig) och italiensk choklad(lejonet & björnen)

Vilken är eran favorit?

• Svar på tråden Godaste glassen
  • Dino78

Triumfglass Apelsin, banan och choklad! SÅ gott!!!
    Vad gäller GBglass i styckvis så föredrar jag 88:an. Saknar Top Hat och Calippo Cola.

• jajja

Jag saknar boccia som fanns för 15 år dedan eller nåt sånt.
    Det var en variant på nogger fast med samma choklad som tiptop har i sig.

• miamea

Svärföräldrarna bor i spanien och där har vi hittat ett glasscafé med den godaste glass jag någonsin ätit den är helt gudomlig :) och dom dekorerar glassen så fint. min favorit är philadelphia, det är en yoghurtglass med kakbitar och jordgubbssylt i......mmm....sitter här och dreglar men vi åker dit i april igen :)
    Fast här hemma så är nog favoriten daimstrut!
    / miamea

• MammaCaa

Jag saknar lakitspuck!!
    Den me en lakritsstjärna i mitten...mmmm....

• Keyser

Hahahaha: kommer ni ihåg GB glassen som var rund, satt på pinne och innehöll jordnötter kolasås och marschmallows allt i choklad/vaniljglass med chokladöverdrag. I slutet av åttiotalet. MUMSSSSSSSSS

• Mercedes

Keyser : Äntligen nån som minns en glass med marschmallows!! Här e det bara jag som minns den, men vad hette den?? Den var ju så god, men den fanns inte så länge va?

• häxvrål

Den hette snack. På GB:s hemsida kan man ju titta (och sakna) alla gamla glassar.

Själv gillar jag Ben&JErrys Cherry Garcia och Dublin Mudslide

• Keyser

JJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SNACK VAR DET!!Jag åt och åt och åt den tills den plötsligt togs bort. Så trist!
    Mercedes: var det bara vi som åt den

• Elinore

häagen daaz åååh...så god glass...inga skitsaker i...bara grädde socker ägg...å hela jordgubbar eller vad man nu vill ha.. *tar på mig jackan å springer till affären*

Favvoglassen i "lösvikt" blir piggelin

• mosterYster

Tip top eller Big Pack light vanilj - den har den godaste vaniljsmaken tycker jag...

• pepsimax

Carte Do´r light vanilj.Tänker oxå mycket på Puckstång vanilj som inte finns längre

Svar på tråden Godaste glassen