Inlägg från: Anonym (Been There) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Been There)

Hämnd!! - Tips tack!!

Jag vet precis vad du går igenom, för det hände mig med. Var så blind, kunde inte se alla lögner. Fick bevis efter bevis men han var bra på att fumla med dem, ändra på telefonspecifikationer och på att få fram bevis för sin "sanning". Bubblan brast till slut och han erkände allt. Vi skulle börja om på ny kula, men det tog mindre än 6 månader innan han blev påkommen igen. Då hade han ljugit i de 6 månaderna med, om precis ALLT.

Jag ville också hämnas. Eftersom jag nu visste sanningen om honom, visste jag att han alltid återgår till att försöka få ihop det med sina ex igen. De flesta som han varit med var nämligen ex, och deras berättelser var samma som mina upplevelser - att han sökte sig till exen innan dem för att vara otrogen osv. Så jag bytte telefonnummer till ett hemligt, blockerade honom överallt så att han INTE skulle kunna få tag på mig. Han följer fortfarande mina vänner och släktingar på instagram och brukar gilla bilder de lägger upp på mig, så jag vet att han fortfarande plågas av att inte kunna få tag i mig. Han har tom skrivit till mina vänner för att försöka övertala dem om hur ledsen han är osv, OCH han har fantomme även skrivit till min sambo. Så ja, gå vidare och se till att han aldrig kan få tag på dig. Då gör det ont i honom!

Svar på tråden Hämnd!! - Tips tack!!