• Anonym (hej)

Hämnd!! - Tips tack!!

Hej. Förstår att du vill hämnas. Har själv blivit drabbad av en sol och vårare. Otroligt charmig. Vältalig o vacker. Men.. han flytta in till mig. Hade tusen ursäkter för att inte ha pengar. Jag betalade allt. O försörjde han o hans barn. Han försökte sälja sitt hus. O jag trodde på oss. Tids nog kom jag på han att vara otrogen. Detta hade han varit hela tiden. Så jag försörjde alltså korkskallen samtidigt som han var otrogen. Jag skicka ut han på fem minuter. O efterhand har det visat sig att han ljugit om precis allt i sitt liv! Han vägrar att byta adress. Så all hans post går hit. Detta gör han för att han e jagad av kronofogden. Han har nu inget jobb. Ingen inkomst. Och kronofogden skall ta och sälja hans hus. Det var en bra hämnd för mig att veta detta. O att han grävde sin egna grop med alla lögner. Tyvärr har han lätt att få tjejer. Så hoppas att nästa stackare ser igenom han. I början var jag jätte bitter. O såg till att han fick en massa fina sms med påminnelsee om diverse saker. Bla får han påminnelse varje morgon och kväll, om att ta sin medicin. Haha. Fruktansvärt lågt av mig. Men tyckte han sjönk lägre än mig. Jag googlade upp om påminnelse sms på nätet. O lade till hans tele nr. Hade lite roligt då när jag gjorde de. Men som sagt. Den största hämnden e att han lever miserabelt nu.

• Anonym (hej)

jag lider med dig. satt ju i samma sits. man fattar ju inte själv hur korkad o dum man var, som litade på han? 
    man känner sig blåst...
    jag hade samma känslor som du i början. som du läste, så gav jag hämnd. men den största hämnden är att han grävt ner sig totalt ekonomiskt.
    jag vet han e ute och dejtar andra nu. önskar jag kunde varna dom tjejerna bara...  så ingen mer går igenom det jag gjort.

• Anonym (hej)

jaG sitter här fortfarande, efter månader och fattar inte hur blåst jag kunde bli? varför såg jag inget? varför fatta jag inte att han bara lurades?  kommer aldrig mer lita på nån man efter detta. till saken hör att jag blev överfalls våldtagen oxå, under vår tid. o på det bedrog han mig. den som skulle stötta mig?  så jag åkte på smäll efter smäll, och inser nu att alla killar är likadana. dom är bara ute efter sex... 

Svar på tråden Hämnd!! - Tips tack!!