Anonym (Krossad och spottad på!) skrev 2014-11-01 22:51:37 följande:
Ingenting... Och fortfarande inte ett ljud från honom. Men han kanske fattar att det inte finns så mycket att säga.
Vilken okänslig människa, herregud! Du är värd så mycket mer, och tro Mig karma säger jag bara, jag tror så innerligt på karma, min först kärlek/bästa vän, dumpade mig från ingenstans, för att han plötsligt ville leva livet, jag var så kär i honom att det var helt galet, minns än idag hur jag kände när han gjorde slut, kändes BOKSTAVLLGEN, som en kniv i hjärtat, en känsla jag inte skulle önska för min värsta fiende, jag försökte verkligen få tillbaka honom, tillslut släppte jag taget, gick sakta men säkert vidare, detta var sju år sedan. Idag har jag varit gift i cirka ett år, och jag fick höra för några månader sen att han än idag mår dåligt över att han lämnade mig, att han hade gjort allt för att få tillbaka mig, tyvär är jag gift nu och det är försent, det svider nu, men tro mig det bästa du kan göra är, luta dig tillbaka och låt karma ta hand om honom, om en månad, ett år, två år, ingen stress tro mig det kommer!