Vill ni killar använda kondom?
Har ni inget emot det eller slipper ni helst kondom?
Har ni inget emot det eller slipper ni helst kondom?
Självklart använder jag med kondom då och då som min sambo gillar också som hon slipper få sperma saft i fitta. Vi gillar mest märke är RFSU Thin också nyttig använda vid analsex. Var inte rädd för kondom.
Hatar kondomer. Sjukt osexiga, tar bort känslan så mycket att det knappt är lönt att knulla alls. Har aldrig varit i närheten av att komma när jag kört med kondom. Har provat många olika, men det är ett nödvändigt ont ibland.
Det har hänt att frugan missat pillren ibland, och då kör vi bara oralt eller analt, tycket liksom inte det ger nått med kondom.
Fyfan finns knappt till min stora på 24cm
Helst inte, klart man gjort nån gång när man velat vara säker, men slipper helst. Klippte trådarna för att slippa oönskade graviditeter men nån gång kanske man vill skydda sig mot smitta, men annars nej nej nej.......
Gillar verkligen inte kondom och jag har alltid försökt att undvika att kondom om det varit möjligt, spelar ingen roll om det ett ONS eller fast relation. Åkt på klamydia 1 gång, så det har ju gått ganska bra ändå.
Så ni kvinnor skulle ej vilja testa 24cm som sprutar
Vill och vill - Det är ju oerhört smart om inte annat.
Om kondom är ett krav för samlag gå tackar jag artigt nej. Det har bara blivit så.