• Anonym (Inget emot?)

Vill ni killar använda kondom?

Har ni inget emot det eller slipper ni helst kondom?

• Svar på tråden Vill ni killar använda kondom?
  • Anonym (RN)

Självklart använder jag med kondom då och då som min sambo gillar också som hon slipper få sperma saft i fitta. Vi gillar mest märke är RFSU Thin också nyttig använda vid analsex. Var inte rädd för kondom.

• Armageddon

Hatar kondomer. Sjukt osexiga, tar bort känslan så mycket att det knappt är lönt att knulla alls. Har aldrig varit i närheten av att komma när jag kört med kondom. Har provat många olika, men det är ett nödvändigt ont ibland.

Det har hänt att frugan missat pillren ibland, och då kör vi bara oralt eller analt, tycket liksom inte det ger nått med kondom.

• Ravies

Fyfan finns knappt till min stora på 24cm

• villbusa

Helst inte, klart man gjort nån gång när man velat vara säker, men slipper helst. Klippte trådarna för att slippa oönskade graviditeter men nån gång kanske man vill skydda sig mot smitta, men annars nej nej nej.......

• MEE83

Gillar verkligen inte kondom och jag har alltid försökt att undvika att kondom om det varit möjligt, spelar ingen roll om det ett ONS eller fast relation. Åkt på klamydia 1 gång, så det har ju gått ganska bra ändå.

• Ravies

Så ni kvinnor skulle ej vilja testa 24cm som sprutar

• Anonym (Utan)
    Ravies skrev 2014-11-07 22:08:13 följande:

Du har redan skrutit en gång om din "sak". Jag tror inte den blir större av att du skryter mer. Tvärtom, ju mer du skryter, desto mer tyder du på att du har någon sorts tillkortakommanden du behöver kompensera för. Bara extremt osäkra individer finner orsak att skryta om sin manlighet...

Angående sakfrågan så använder jag inte kondom. Jag gillar oskyddat sex, och det är bara en jävla turn-off med kondom. Och jag har bara oskyddat sex. Och det är inget problem att hitta kvinnor som gillar oskyddat sex. Så länge man är rättfram och öppen med vad man vill ha...
  • Sensitiveguy

Vill och vill - Det är ju oerhört smart om inte annat.

• Sensitiveguy
    Ravies skrev 2014-11-07 22:08:13 följande:

Ge dig nu. En kuk på 10 centimeter hade prefererats av många fler kvinnor - även om storleken egentligen är ointressant.
  • dirty88

Om kondom är ett krav för samlag gå tackar jag artigt nej. Det har bara blivit så.

Svar på tråden Vill ni killar använda kondom?