Inlägg från: Gert |Visa alla inlägg
  • Gert

Ormen Fridolin enl GW

Till skillnad från Frigolit är GW inte en hycklare.

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Gert
    Nerfherder skrev 2014-11-02 10:12:47 följande:
    Aha, det säger du bara för att du hatar miljöpartiet.
    Nej, det säger jag bara för att Frigolit är en hycklare, och det är inte en tillfällighet att han är miljöpartist. 
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Gert
    Ivan52x53 skrev 2014-11-02 10:17:45 följande:
    Och JÅ är en gud, vi förstår.
    JÅ är ingen hycklare, ingen gud heller.
  • Gert
    Ivan52x53 skrev 2014-11-02 10:23:43 följande:
    Det är han visst. En person som gick med i partiet när det var öppet nazistiskt blev plötsligt väldigt human och allt det där..
    Nu hittar du bara på i brist av sanningen.
  • Gert
    Nerfherder skrev 2014-11-02 11:13:08 följande:
    Ja, eftersom han tom hänvisar till tiden när fridolin var på väg att bli journalist så är det rätt uppenbart vad som hänt. Nu påstår jag inte att Fridolin är fläckfri, det är han säkert inte. Det jag ogillar med det här är att GW får yttra sig så om en annan person i massmediq.
    Så enligt dig borde inte GW yttra sig om offentliga personer? Haha! 
  • Gert
    Snutten6 skrev 2014-11-02 11:25:31 följande:
    Nerfherder och Gert, jag tycker ni beter er som små pojkar !

Antingen är ni lågpresterande eller så har ni ngt gammal bråk som blåssat upp.

Rättning i leden och för diskussionen framåt, kissa inte på den som ni nu gör.
    Sten i glashus.
  • Gert
    Nerfherder skrev 2014-11-02 11:31:52 följande:
    För din upplysning: Gert har massor av nick här på forumet.
    För er allas upplysning, det där är förtal.
Svar på tråden Ormen Fridolin enl GW