Arpana skrev 2014-11-23 13:09:31 följande:
Men vilken fantastisk nyhet Lövfallet, så härligt! Har det läkt så ska det vara ok har jag förstått det som på läkarna då räkans det som vanlig graviditet igen, men jag förstår din oro till hundra procent! Mycket ovanligt att det läker dock som jag förstått det så stort Grattis igen!
Vi var på ultraljud i fre, hade läckt mkt i veckan så jag hade inga förhoppningar.., Läkaren hittade två pölar en på 12 o en på mindre...:( men bebis växte iaf som hen ska o rörde på sig en del.. Men d gör så ont i hjärtat att bebis inte har ngt vatten o att inte veta hur det påverkar den :( Vi ska gå på ultraljud o kontroll nu varje vecka till 23 så får vi se sen....
Kom eran lille pojk för tidigt? När är ni beräknade?
Du får gärna kika in nån gång när du har tid o ork o berätta hur eran mirakel växer o frodas :)
Stort tack! Känns lite för bra för att vara sant!
Så skönt att bebisen växer som h*n ska! Ja, ovissheten hur det ska gå för utvecklingen är nog det som är det jobbigaste! Vet inte om jag kommer att få tillbaka "normala" mängder igen eller om jag också mest bara kommer att ha pölar. Var inställd på att det skulle vara massa vatten sist eftersom jag inte läckte men hade ju också pölar och inte så mycket mer än så. Får se om det är någon skillnad på nästa ultraljud.
Vår pojke kom 4 dgr för tidigt så det var skönt att slippa gå över tiden! I förra graviditeten hade jag dock inga bekymmer alls med blödningar eller vattenavgång. Den var liksom lite mer normal!
Vi har inte fått något datum ännu. Men tror att vi ligger någonstans i slutet av april. Ni då?
Kramar!