• BeBey

String på kvinnor 35 år o uppåt?

Det är ganska ytligt att döma string trosor bara från en sida som - har du en bra kropp - du kan använda/du har dålig - ej använda. String trosor är inte bara sexiga, de är bekväma under sommarkläder eller tunnare shorts/byxor där vanliga trosor ser inte fint ut under kläder. Jag använder string under sommartiden mest, då har jag tunna klänningar och därför det är mer smakfull med string, som inte ses under kläder. 

I alla fall om du ber de på det smakfullt sätt, där de inte ses ut på midjan, då det passar alla ålder. Subjektivt, jag avskyr när jag ser string som ses på midjan och rumpan ses ut... Det är vulgärt oavsett kroppstyp och ålder. 

Är 38 år och har normal-smalkropp (inte fitness typ). 

• BeBey
    Anonym skrev 2025-04-27 22:12:20 följande:

Blir så full i skratt när folk hävdar att de bär string för att det inte ska synas
    Är det något som syns så är det ju just stringtrosor. Behövs inte alls så tunt plagg så flashar ju stringtrosan hela arslet. Det framhäver ju tyvärr också hur fläskigt det är.

Vad menar du? Jag alltid hämtar en spegel och tittar bakåt i bra ljus, allt ser ut normalt. Mer oestetisk är när linjer av vanliga trosor syns genom kläder. Och därför stringar är ett bra lösning, för att då linjer som går uppåt ses inte så mycket som V på vanliga. 
Svar på tråden String på kvinnor 35 år o uppåt?