karatefylla....1.0
Har sån sjuk ångest att jag var tvungen att stanna hemma från jobbet idag. Det började med att jag och sambon tillsammans med några nära vänner drack lite vin i helgen.
För att snabbspola så blev jag så radarfull att jag själv drog ut på stan. Tog ut 500kr köpte 2 paket cigg och gick ut på ett känt ställe där mina jobbarkompisar ofta brukar gå. Och jag minns att jag träffade rätt många från jobbet.....
500 lappen tappade jag såklart samt de två ciggpaketen. Tog ut 500kr ytterligare och köpte två nya paket samt en dosa snus också!
Pinsammaste av allt är att jag inte mins ett jävla dugg...... Min sambo var måttligt glad när jag kom hem ca 1500kr fattigare på ingenting!
Jag gjorde bort mig totalt!!! Jag vet att jag inte kan dricka alkohol därför håller jag mig borta från det men när man inte druckit på ett år och man tänker att vafan kan hända ikväll bland nära och kära och lite vin???
Vill tilläggas att jag hävde i mig whiskey i smyg bakom ryggen på andra..... Vad fan?! Hur tänkte jag där?!! Vad höll jag på med egentligen? Verkar som jag fick någon slags panikångest i fyllan och ville fly från verkligheten.
Hur går man vidare?