För kvinnor - Tråden om män med stora kukar
Anonym (Cissi) skrev 2014-11-06 07:59:11 följande:
Jaha...snacka om att vara ensam om denna egenhet *skratt* . Eller är det bara så att när inte killar är välkomna att skriva om detta ämne så dör det?Det är väl bara jag då

Jag hamnar nog i nått mellan land typ, jag älskar att se dem, men jag strävar inte efter att ha sex med dem. Jag är för liten typ. Sen tycker jag inte män med stora kukar är särskilt bra i sängen alls, mer tvärtom, de är så inne på att de har stora kukar och att det minsann räcker så resten av allt som sex är verkar ha gått dem förbi helt. Jag ogillar grova kukar iaf om tanken är att jag skall få orgasm med dem i mig, de orgasmerna blir lama, för kuken spänner ut mig för mkt, min kropp kan inte jobba som den vill vilket gör att orgasmen inte alls blir lika skön helt enkelt.
På samma sätt så gillar jag att bli brutalt påsatt utan hämningar och det funkar inte med en välutrustad man på samma vis som med normalutrustad man. För mig är det tex viktigare att kuken är stenhård, jag föredrar 12-14 cm stenhård kuk i alla lägen framför en större som inte blir lika hård. Svårt att förklara, men en stor kommer inte åt samma punkter inne i mig som en mindre gör och jag älskar att bli och vara penetrerad.
Jag vet även att kroppen vänjer sig till viss del med en större, även om det kan ta tid, men känslan blir ändå inte samma för mig. Om jag tycker någon på riktigt så dissar jag såklart inte personen bara för att han har större kuk, men jag uppskattar enormt om han är väldigt fingerfärdig då så att han faktiskt kan ge mig orgasmer som jag kan njuta fullt ut av. Vilket jag ju gillar oavsett storlek på kuken, jag älskar fingerfärdiga män helt enkelt.
Tycker det är intressant med olika erfarenheter också. =) Jag tycker tex att många stora kukar tar mycket längre tid på sig för att nå orgasm ( är absolut fullt medveten om att det inte är mer än bara min personliga erfarenhet och att det inte gäller alla ) I vilket fall, jag är en hetsig person och jag är inte mkt för att ligga och skava i timmar och absolut inte med en gigantisk kuk i mig. Jag har dessutom ganska liten mun, så stora är svårare att suga så som jag vill och jag älskar att suga kuk, det är något jag blir kåt av. Så även om jag absolut kan älska att se och röra vid stora kukar och formligen älska det. Så vet jag ju med mig att jag avgudar och älskar mindre kukar också. Så rent ytligt och visuellt så ja stora kukar är härliga att se, jag kan absolut gå igång på det utan att blinka. Men jag hade aldrig medvetet letat efter en man med stor kuk för att dela livet med. Skulle jag annonsera efter en man så hade det stått medelkuk uppskattas i den annonsen typ och påpekat vikten av att han blir stenhård framför allt typ.
Nu tycker jag allt det där är rätt oviktigt om jag verkligen tycker om någon, det är så otroligt många mer saker som skall klaffa som är av absolut större vikt för min del.