Inlägg från: Anonym (gillar stor) |Visa alla inlägg
  • Anonym (gillar stor)

För kvinnor - Tråden om män med stora kukar

Hej i tråden! Håller med er tidigare som skrivit om tyngden-första gången jag upplevde en riktigt tung kuk var det helt fantastiskt, att få känna den i handen och sedan i munnen var nästan bättre än själva sexet självt;) mums!

• Anonym (gillar stor)
    snäckansand skrev 2014-12-03 14:37:54 följande:
    just tyngden, mmm
    Den gången var den halvhård när jag gick ner på honom-då märks tyngden och tjockleken bäst tycker jag. plus att man få känna den växa förstås-hihi
  • Anonym (gillar stor)
    snäckansand skrev 2014-12-03 14:43:11 följande:

eller att bara se utanpå byxorna eller kalsongerna att det är nåt väldigt stort där inne, nåt som knappt ryms..

just precis! träffar ibland män i jobbet som ser ut så och jag brukar ha svårt att hålla blicken borta har alltid undrat om dom märker nåt...  
  • Anonym (gillar stor)

Nej det gör faktiskt inget

• Anonym (gillar stor)
    Anonym (Anna) skrev 2014-12-09 17:11:49 följande:

Här är en till! :)

En riktigt stor är jätteupphetsande! Som flera skrivit så är med mest visuellt, att se och fantisera om hur skön den är...

Den största jag varit med var 24x16, helt enorm med mina mått mätt! Två av mina favoriter med honom var dels i missionären, när han drog sig ur och lät kuken peka uppåt så att jag kunde se den enorma i sin prakt, för att sedan pressa in den i mig igen långsamt och djupt så jag blev helt fylld..

Det andra var oralsex.. Omöjligt att få in hela eller ens i närheten av hela i munnen.. Men att suga en så stor lem och samtidigt kunna runka den med två händer, galet hett! Eller att ligga på rygg och han lägger den halvhårda kuken på min mun och och sen kyssa och slicka på den, och känna hur kuken hårdnar allt mer och växer sig stor över mitt ansikte... Gaah, vill ha igen! :)

Ni andra tjejer, vad har ni för favoriter att göra med en kuk modell större?

Kram Anna

Åååå shit vilket myyys! Speciellt en stor kuk mot/över ansiktet-grrrr:)
    Puss&Kram   
Svar på tråden För kvinnor - Tråden om män med stora kukar