Inlägg från: Anonym (Q) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Q)

För kvinnor - Tråden om män med stora kukar

Mannen och hans egenskaper är absolut viktigast.
    Om det är en man som tänder mig så får denne man även gärna vara välutrustad. Det absolut viktigaste för mig i så fall är grovleken och gärna att han har ett stort ollon. Längden är dock helt underordnad men en alltför lång kan helt klart ställa till problem för mig. 
    Håller med om att det är det visuella, och känslan när jag leker med den med händer och mun, som tänder mig mest.
    Hur det känns rent fysiskt i fittan är inte någon avgörande skillnad (analt däremot så är det ju absolut en tydlig skillnad...).
    Känslan och framförallt tyngden är det som tänder mig mest när jag med mina händer leker med en grov.

Däremot har jag inte riktigt samma erfarenhet som TS när det gäller de personliga egenskaperna hos välutrustade män. Många av dem verkar inbilla sig att jag ska bli mera tillfredsställd bara pga av storleken på hans kuk.
    Så är det ju inte!
    Men pga att en del av dem verkar tro det så orkar/vill de inte anstränga sig utan tror att jag ska göra jobbet och att jag ska bli tillfredsställd bara av att jag får hålla på med hans kuk, eller bli knullad av hans kuk, medan han bara kan vara passiv. Men det räcker inte för mig.
    En del välutrustade verkar inbilla sig att jag ska bli imponerade av dem, eller av deras kuk, när den är stor. Men för mig är det direkt avtändande om de liksom framhåller eller visar upp sin storlek och liksom förväntar sig bekräftelse på att jag ska bli imponerad.

• Anonym (Q)
    Anonym (/) skrev 2014-11-08 16:01:59 följande:

Jag är adopterad. Jag känner nästan genast om någon är intresserad av mig eller som en form av sexleksak. Jag är inte heller dominant. Hur konstigt det än låter så verkar tjejer som vill ha "det" vilja ha både en sexleksak och att man ska vara dominant.

Förstår inte hur det skulle hänga ihop med att du är adopterad? Jag har inga vänner som är särskilt intresserade av adopterade killar. Skulle vi kvinnor föredra en kille som sexleksak för att han antingen har sina biologiska föräldrar eller för att han har adoptivföräldrar? Detta är inget som vare sig jag eller någon tjej/kvinna jag känner överhuvudtaget har på önskelistan.
    Om jag, eller någon jag känner, skulle vilja ha en sexleksak så skulle jag inte söka vare sig efter en adopterad eller en med biologiska föräldrar. Jag/vi skulle ha helt andra kriterier när vi söker en sexleksak.
    Det här är ju en tråd om män med stora kukar; Vare sig jag eller någon jag känner tror att en kuken skulle växa på någon när han blir adopterad.
    Begriper helt enkelt inte hur det skulle kunna hänga ihop med kukstorleken?
  • Anonym (Q)

Hård måste den vara för min del.
    Jag blir nog i det närmaste lite avtänd om den inte blir riktigt hård. Vet inte exakt vad det beror på men det skulle kunna vara så att jag känner mig väldigt uppskattad när kuken blir riktigt hård, ungefär som att det är en mätare på hur kåt han blir på mig..(?).
    Om han inte blir riktigt kåt på mig (inte riktigt hård) så börjar jag tänka på en massa olika saker och då blir jag inte lika tänd,
    (kanske..?).
    Hur som helst, hellre en lite mindre som är riktigt hård än en stor som är bara halvhård.

• Anonym (Q)
    Som jag sagt tidigare; att känna dess tyngd är en av de saker som tänder mig mest. Och visuellt, absolut.

Bland det mest upphetsande och mest minnesvärda var när jag och en av mina allra mest välutrustade partners lyckades få till bra analsex. Han hade en riktigt grov kuk och ett väldigt stort ollon.
    Det krävdes både en lång tids träning och förberedelser innan vi lyckades få till det riktigt bra. Men då var det verkligen riktigt bra!
    Man brukar ju säga att resan är målet. Det var verkligen en spännande, upphetsande och väldigt givande resa innan vi fick till det. 
    Jag minns det fortfarande och det återkommer då och då i mina onani-fantasier.

Men som någon annan redan har sagt,
    som kvinna vill man inte vara tillsamman med en kuk, inte ens med en stor kuk! Jag vill vara tillsammans med en man som jag verkligen gillar, oavsett om han har stor eller liten (nåja...) kuk.

Nu är jag tillsammans med mitt livs kärlek. Han har de goda egenskaper som jag önskar mig och vi älskar varandra.
    Jag är nöjd med hans kuk, dess storlek och framförallt hans mycket goda sexuella förmåga. Hans kuk är av medel längd men lite grövre än medel. Alltså helt ok för mig.
    Nu är jag dessutom så lyckligt lottad att min man vill att vi ibland har sex med andra och han gillar att ibland fixa en extra välutrustad sexpartner till mig.
    Och väldigt lycklig är jag!
    Tungan ute
  • Anonym (Q)
    Gvidells skrev 2014-12-10 11:42:34 följande:

"- För kvinnor som går igång på välutrustade män"

Alltså en tråd för 9 av 10 kvinnor.

Visst. Lika självklart som att 9 av 10 män (visuellt) går igång på bröst eller rumpa.

Men som någon annan redan har sagt,

som kvinna vill man inte vara tillsamman med en kuk, inte ens med en stor kuk! Jag vill vara tillsammans med en man som jag verkligen gillar, oavsett om han har stor eller liten (nåja...) kuk.

Lika självklart som att män inte vill vara tillsammans med ett par stora bröst...
  • Anonym (Q)
    BengtH skrev 2014-12-10 13:05:35 följande:
    Nej, män vill vara ihop med en sympatisk, trevlig och omtänksam kvinna
    med stora bröst.
    Likväl som att kvinnor vill vara ihop med en sympatisk, trevlig och omtänksam man och som även i övrigt har de personliga egenskaper som var och en föredrar.

(Om han uppfyller allt detta så är det ju heller inte fel om han är välutrustad...)
  • Anonym (Q)
    Gvidells skrev 2014-12-10 17:26:52 följande:
    Den stora och orättvisa skillnaden är dock att rumpa och bröst går att ändra och fyller inte hälften av den funktion som en kuk gör vid sex.
    Men kukens storlek, eller bröst/rumoa, spelar som sagt ingen (eller väldigt liten) roll.

kvinnor vill vara ihop med en sympatisk, trevlig och omtänksam man och som även i övrigt har de personliga egenskaper som var och en föredrar.

som någon annan redan har sagt,
    som kvinna vill man inte vara tillsamman med en kuk, inte ens med en stor kuk! Jag vill vara tillsammans med en man som jag verkligen gillar, oavsett om han har stor eller liten kuk.
  • Anonym (Q)
    Anonym (21cm x 15.5) skrev 2014-12-11 11:32:44 följande:
    Är den för lite så känns den inte så mycket för tjejen dock!
    Nä men en stor som sitter på en idiot är avtändande och fullständigt ointressant, då känns det inte alls för tjejen dock!
  • Anonym (Q)

Tråden vänder sig i första hand till KVINNOR!

Läs trådstarten innan du skriver.

- Det är inte en tråd för män att gnälla eller ynka sig i

Tråden är:
    - För kvinnor att skriva i (ni män får läsa - det är ok)

• Anonym (Q)
    Anonym (Olika) skrev 2014-12-11 21:45:48 följande:

Kom igen nu grabbar, låt dom anonyma tjejerna diskutera denna preferens utan att deras karlar där hemma ska behöva känna sej otillräckliga :P

@Q - innan jag lämnar måste jag dock ställa en fråga.
    Du och din man verkar ju vara riktigt nära, ha stort förtroende och antagligen öppenhet och ärlighet iom. att ni utövar de lekar ni gör.
    Frågan som ploppar upp i mitt huvud är huruvida din man känner till dina fantastiska minnen och åtrån för stora kukar eller om han likt många andra grabbar bara tänker att: Större = bättre och att han då ger dej något "speciellt" ?

Tack för positiva och vänliga ord, det uppskattas.

Han vet allt om mig, om mina känslor och vad jag gillar och inte gillar (han vet nästan allt...).
    Han har utmärkt självkänsla och han vet att det är honom jag älskar och att han är den absolut bästa älskaren jag någonsin har haft.
    Han säger själv att han i mogen ålder har kommit över sin egen kukfixering och att han numera är väldigt nöjd och stolt över sin egen kuk och över sin egen förmåga. Jag kan intyga att han har en fantastiskt god förmåga!
    Att han kommit fram till detta har högst avsevärt höjt hans livskvalitet, säger han. Jag intygar att han genom den person han är har höjt min egen livskvalitet!
    Han tycker det är häftigt att se mig tillsammans med en annan man och att vara en av två, eller flera.., män som ger mig allt. Han gillar att se mig leka med en rejäl stake, även han tycker att det är visuellt läckert.
    När vi ibland söker en annan man så tänker jag inte på om han är välutrustad eller inte, men om det visar sig att han är välutrustad så uppskattar jag det. Min man däremot gillar att söka aktivt efter en välutrustad till mig.
    Båda gillar vi att ge varandra exceptionella upplevelser, men den upplevelsen har nog inte för mig särskilt mycket att göra med kukens storlek.

Som du ser av mina inlägg så är det för mig inte alls så att större = bättre.
    Om jag och min man skulle rangordna våra upplevelser och de "extramän" vi har träffat så kommer absolut inte den största på första plats.

Det är alltså inte kukens storlek som är viktigast för den bästa upplevelsen!
Svar på tråden För kvinnor - Tråden om män med stora kukar