För kvinnor - Tråden om män med stora kukar
Mannen och hans egenskaper är absolut viktigast.
Om det är en man som tänder mig så får denne man även gärna vara välutrustad. Det absolut viktigaste för mig i så fall är grovleken och gärna att han har ett stort ollon. Längden är dock helt underordnad men en alltför lång kan helt klart ställa till problem för mig.
Håller med om att det är det visuella, och känslan när jag leker med den med händer och mun, som tänder mig mest.
Hur det känns rent fysiskt i fittan är inte någon avgörande skillnad (analt däremot så är det ju absolut en tydlig skillnad...).
Känslan och framförallt tyngden är det som tänder mig mest när jag med mina händer leker med en grov.
Däremot har jag inte riktigt samma erfarenhet som TS när det gäller de personliga egenskaperna hos välutrustade män. Många av dem verkar inbilla sig att jag ska bli mera tillfredsställd bara pga av storleken på hans kuk.
Så är det ju inte!
Men pga att en del av dem verkar tro det så orkar/vill de inte anstränga sig utan tror att jag ska göra jobbet och att jag ska bli tillfredsställd bara av att jag får hålla på med hans kuk, eller bli knullad av hans kuk, medan han bara kan vara passiv. Men det räcker inte för mig.
En del välutrustade verkar inbilla sig att jag ska bli imponerade av dem, eller av deras kuk, när den är stor. Men för mig är det direkt avtändande om de liksom framhåller eller visar upp sin storlek och liksom förväntar sig bekräftelse på att jag ska bli imponerad.