För kvinnor - Tråden om män med stora kukar
Allt över 15 -17 cm skulle jag klassa som stort. sen har vi ju frun här ovan vars make har 28 .... huvva det är definitivt STORT :)
Alldeles för stort för mig. min make har 19 cm och grov och det är alldeles perfekt för alla hål hihihi ;)
Kram Mia
Om en tjej som legat med 5-10 killar bara lyckats träffa medel och strax över sedan råkar på en 20cm's kille så anser hon antagligen att den är STOR, frugan du nämner säger ju att mindre kukar än mannens skulle vara SMÅ så för henne skulle ju 20cm's kuken inte vara nått speciellt.
Sen kan man ju undra hur pass hårt hon kommer dra sina gränser.
Säg att jag med min 20x15 balle träffar en tjej som varit med flera medelkillar men där hennes senaste X har ~25x15.
Kommer hon då efter X'et tycka att jag är liten eller kan jag endå vara stor?
Jag kan ju då säga att jag självklart vet att jag är större än majoriteten av killar, samtidigt så vet jag att det finns många killar som är större än mej där en gammal vän har just 25x15.
En intressant grej som jag märkt av under åren är att det är stor hysch hysch tabu att avslöja att man träffat på en stor.
Vi är då en stor kompiskrets från en mindre ort där många idag flyttat in till storstäderna men där vi fortfarande träffas för partaj ibland.
Jag vet då med mej att flera av tjejerna varit med polarn tidigare och trots att deras nuvarande partners med spelet "jag har aldrig" får höra saker som: oralsex med samma kön, sex med flera samma dygn eller rent utav sex på flera så är dessa tjejer tysta som möss om nån kör "jag har aldrig haft sex med en storkukad kille".
Aja, märker att jag håller på och kapar tråden totalt och slutar därför här och ber samtidigt TS om ursäkt.
mvh