Inlägg från: snäckansand |Visa alla inlägg
  • snäckansand

För kvinnor - Tråden om män med stora kukar

Vilken vettig tråd om detta ämne (så här långt iaf!) Kan bara hålla med i det mesta ni sagt och bara understryka det visuella och att känna den i händerna. Sen tycker jag snarare att det är sexigt med de riktigt stora som inte kan bli lika hårda som de små och medelstora!

• snäckansand
    Anonym (Hejdär) skrev 2014-11-14 02:03:33 följande:

Jag vill få klarhet i vad som uppfattas som en "stor" kuk för böfvelen.

Alldeles oavsett statistiken (som någon koller att slå till med här) så tycker jag att över 20 är stort, men det är ju vad JAG tycker!
  • snäckansand
    Linnea1994 skrev 2014-12-03 13:55:00 följande:

Min kille har 21cm x 15,5. Passar mej bra men vet att han varit för stor för andra.

Drömstorlek:)
  • snäckansand
    Anonym (gillar stor) skrev 2014-12-03 14:16:31 följande:

Hej i tråden! Håller med er tidigare som skrivit om tyngden-första gången jag upplevde en riktigt tung kuk var det helt fantastiskt, att få känna den i handen och sedan i munnen var nästan bättre än själva sexet självt;) mums!

just tyngden, mmm
  • snäckansand

eller att bara se utanpå byxorna eller kalsongerna att det är nåt väldigt stort där inne, nåt som knappt ryms..

• snäckansand
    kire skrev 2014-12-03 20:41:24 följande:
    Haha, vet ju inte hur ofta man missar men då och då kommer man på någon. Som oftast vänder bort blicken lite så där lagom skyldigt. Senast härmoveckan faktiskt. Kundaktivitet, alla hade kommit igång ordentligt och la märke till en av de kvinnliga gästerna, som flera gånger hade "råkat" hålla kvar blicken lite för länge där, mellan mina ben. Nu möttes våra blickar, hon log och hade väl fått i sig tillräckligt för att våga kommentera, något i stil med "ser ut som om du har något som kan göra dina kvinnliga kunder extra nöjda".

Laddad stämning helt klart och jag tänkte att har hon tagit det här steget så tar jag nästa. Bad henne titta ner över räcket, ner mot innergården. Lutade mig över henne, låtsades peka ut något där nere medan jag diskret tryckte min nu lätt svullna bula mot hennes bak. "Vad tror du" viskade jag i hennes öra. Väldigt upphetsande att höra stönet från henne då hon kände, pressade sig emot...
    den var fin.... :) Blev det nåt?
  • snäckansand

Kul att se alla svar, länge sen jag var inne! Inget slår ju en riiiiktigt stor, en sån där som får en att svälja och bli nervös men som sen fyller upp en totalt!

Svar på tråden För kvinnor - Tråden om män med stora kukar