• Lennart777

Var du med och röstade på sjuklövern. Vad tycker ni om massinvandringen? ca 100.000 flyktingar per år de kommande åren.

Är ni som röstade på sjuklövern nöjda med massinvandringen som vi har nu och att den kommer öka?

• Svar på tråden Var du med och röstade på sjuklövern. Vad tycker ni om massinvandringen? ca 100.000 flyktingar per år de kommande åren.
  • Drottningen70

Känner mig oerhört stolt över att vi tar ett så stort ansvar för ett litet land. Ypperligt besviken på resten av EU som samvetslöst avstår från att avlasta.

• Knight
    Lennart777 skrev 2014-11-04 20:40:43 följande:

Är ni som röstade på sjuklövern nöjda med massinvandringen som vi har nu och att den kommer öka?

Dom har bara SD-noja, S slog igen dörren nästan helt förut, S och M var mer som SD i många år före 2006
  • Knight
    Drottningen70 skrev 2014-11-04 21:00:26 följande:

Känner mig oerhört stolt över att vi tar ett så stort ansvar för ett litet land. Ypperligt besviken på resten av EU som samvetslöst avstår från att avlasta.

Fler än Sverige tar emot.

Så det är fint att bara ge en halv miljard till 50 miljoner flyktingar men 100-500 ggr mer till de som kommer hit?
  • Lennart777
    Drottningen70 skrev 2014-11-04 21:00:26 följande:

Jag räknar med att du är ironisk. Men tyvärr finns det de som på allvar är så korkade att de resonerar som dig.
  • Lennart777

På nyheterna nu, det behövs MÅNGA fler lägenheter nu dit dessa flyktingar kan flytta!!

• Lennart777

Hahaha de är glada att det kommer mer folk till byn som annars minskar i antal. Men de får inget jobb så resultatet blir att det blir fler arbetslösa, UNDERBART""

• Dissident
    Jag är oerhört stolt över att vi bidrar till att utplåna oss själva som nation så att judarna inte behöver oroa sig över några ariska superdupernazistersomvillgöratvålavsexmiljonerjudar i framtiden.
  • Nerfherder
    Dissident skrev 2014-11-04 21:21:05 följande:

Jag är oerhört stolt över att vi bidrar till att utplåna oss själva som nation så att judarna inte behöver oroa sig över några ariska superdupernazistersomvillgöratvålavsexmiljonerjudar i framtiden.

Du verkar vara rädd på riktigt för invandrare
  • Dissident
    Nerfherder skrev 2014-11-04 21:22:23 följande:
    Du verkar vara rädd på riktigt för invandrare
    Eller bara väldigt trött på eländet.
  • lennart

Nja, det är ju bara ca EN procent av sveriges befolkning, Morgan Johansson verkar inte tycka det är ett problem med en befolkningsökning i storlek med linköping på ett år, en ökning med 100 000 personer i utanförskap försörjda av svenska skattebetalare varken dom vill eller inte.

Man blir fan spyfärdig på skiten....

Svar på tråden Var du med och röstade på sjuklövern. Vad tycker ni om massinvandringen? ca 100.000 flyktingar per år de kommande åren.