Var du med och röstade på sjuklövern. Vad tycker ni om massinvandringen? ca 100.000 flyktingar per år de kommande åren.
Är ni som röstade på sjuklövern nöjda med massinvandringen som vi har nu och att den kommer öka?
Är ni som röstade på sjuklövern nöjda med massinvandringen som vi har nu och att den kommer öka?
Känner mig oerhört stolt över att vi tar ett så stort ansvar för ett litet land. Ypperligt besviken på resten av EU som samvetslöst avstår från att avlasta.
Känner mig oerhört stolt över att vi tar ett så stort ansvar för ett litet land. Ypperligt besviken på resten av EU som samvetslöst avstår från att avlasta.
På nyheterna nu, det behövs MÅNGA fler lägenheter nu dit dessa flyktingar kan flytta!!
Hahaha de är glada att det kommer mer folk till byn som annars minskar i antal. Men de får inget jobb så resultatet blir att det blir fler arbetslösa, UNDERBART""
Jag är oerhört stolt över att vi bidrar till att utplåna oss själva som nation så att judarna inte behöver oroa sig över några ariska superdupernazistersomvillgöratvålavsexmiljonerjudar i framtiden.
Nja, det är ju bara ca EN procent av sveriges befolkning, Morgan Johansson verkar inte tycka det är ett problem med en befolkningsökning i storlek med linköping på ett år, en ökning med 100 000 personer i utanförskap försörjda av svenska skattebetalare varken dom vill eller inte.
Man blir fan spyfärdig på skiten....