SNÄLLA HJÄLP! HITTAT LIIITEN PÅSE MED VITT PULVER!!!
-hemma hos en kär vän, kritvitt och mjöligt, smakar jättestarkt! Livrädd, vad kan det va?!?! Kan ingenting om eventuella droger....:(
-hemma hos en kär vän, kritvitt och mjöligt, smakar jättestarkt! Livrädd, vad kan det va?!?! Kan ingenting om eventuella droger....:(
Smakade du på det?
Känner du dig annorlunda?
Sen när smakar man på okända pulver i påsar, hos andra människor.
Du har stora problem, som får för dig en så idiotisk grej.
Tänk om det är bromo dragonfly, då kommer du antagligen dö.
Eller amputera bort ett flertal lemmar, då de kommer dö av syrebrist.
Då en dos är ett salt korn i storlek.
Samma med fentanyl, vars dos är också i ett saltkorns storlek.
Och listan kan göras en bit längre.
Vi får hoppas du trollar, så kommer du i alla fall fortsätta och leva.
Är du osäker och rädd ts så kontakta sjukvården
Sen när smakar man på okända pulver i påsar, hos andra människor.
Du har stora problem, som får för dig en så idiotisk grej.
Tänk om det är bromo dragonfly, då kommer du antagligen dö.
Eller amputera bort ett flertal lemmar, då de kommer dö av syrebrist.
Då en dos är ett salt korn i storlek.
Samma med fentanyl, vars dos är också i ett saltkorns storlek.
Och listan kan göras en bit längre.
Vi får hoppas du trollar, så kommer du i alla fall fortsätta och leva.
Det finns ett klart budskap i det jag skrev.
Går inte förväxla med nått annat, än det kan vara totalt livsfarligt.
Min uppfattning om droger är inte negativ, dock så var detta beteende ett bevis på bristande självbevarelsedrift/intelligens.
Det finns ett klart budskap i det jag skrev.
Går inte förväxla med nått annat, än det kan vara totalt livsfarligt.
Min uppfattning om droger är inte negativ, dock så var detta beteende ett bevis på bristande självbevarelsedrift/intelligens.
Om inte säga det är livsfarligt, ger en indikation att man gjort något sjukt dumt.
Så vet jag inte vad som är, jag personligen hade blivit livrädd om jag hade fått det förklarat för mig i hur farliga vissa droger kan vara.
Även i extremt små mängder, som ett saltkorns storlek är en dos.
Och har man gjort något så sjukt dumt, så inte ser sjukvården och omgående som det enda alternativet.
Så hjälper nog inget man säger.
Har ingen aning, hur du kunde utläsa mitt inlägg som nått annat.
Kanske mina drogkunskaper gjorde dig rädd, genom så tydligt visa dumheten och farligheten med agerandet.
Vem är så dum att dem smakar. Gosh... Jag hoppas verkligen att du är ett troll *vilket jag tror då massa små tjejer från gosupermodel gjort en grupp för att trolla här på familjeliv*
Men om du menar allvar att du hitta detta hos en vän OCH dessutom smakade på det, Ring 1177 och be om råd. Man ska aldrig smaka på saker man inte vet vad det är eller kan göra med en.
Vem är så dum att dem smakar. Gosh... Jag hoppas verkligen att du är ett troll *vilket jag tror då massa små tjejer från gosupermodel gjort en grupp för att trolla här på familjeliv*
Men om du menar allvar att du hitta detta hos en vän OCH dessutom smakade på det, Ring 1177 och be om råd. Man ska aldrig smaka på saker man inte vet vad det är eller kan göra med en.
Det kan vara så farligt, att 1177 inte är ett alternativ.
Speciellt så länge påsens innehåll är osäkert.
Visar det sig vara MDMA, amfetamin eller kokain.
Så är inte ett besök hos sjukvården nödvändigt.
Visar det sig vara fentanyl eller bromodragonfly, då om inte TS kommit till sjukvården omgående.
Så är TS antagligen död, eller med grava skador på lemmarna.
Och får amputera en del, om det ens räcker.
Samma här. Hittade också en påse med vitt pulver. Kan inte heller nåt om droger. Den aktuella påsen var av papper och röd och vit. Jag beräknar att den borde rymma ca 2 kg, dels för att den nu var ungefär halvfull och vägde ca 1 kg, dels för att det stod 2 kg på påsen. Knarkligan hade dessutom märkt den med sitt gängnamn (gissar jag), Kungsörnen.