• amandam

Ungdomsserien Portkod 1525

Vad vet ni om den här serien? Jag hade inte hört något om den förns i helgen då min tjejkompis spelade låten Luckiest Girl. Som är soundtrack till själva serien!

Låten är hur bra som helst, och serien verkar bra, men jag såg att det inte hade skrivits något om den här så jag tänkte att jag startar en tråd och ser lite vad ni tycker om den, måste man se första säsongen innan den andra?

• Svar på tråden Ungdomsserien Portkod 1525
  • Johannajohanna

Jag kan verkligen rekommendera den serien! Den är lite rolig och får en att minnas tillbaka på den tiden man var lika ung och alla intriger som man hade i den åldern, det ständiga sökandet efter acceptans och kärlek :) Det är väl mer en serie för ungdomar mellan 12 och 17 tror jag. Men det är väldigt duktiga skådespelare som är med där. Adam Pålsson är bland annat med i andra säsongen!

Om du gillade den låten så borde du lyssna på Josef Johanssons svenska cover på den! DEN är riktigt härlig. Den heter Tysta Leken och finns på Youtube: 

• Sisisisi

Jag gillar den! Började kolla på den för ett par veckor sedan. Kollade igenom första säsongen först, avsnitten är så korta ca 15 min så det går snabbt att kolla igenom alla avsnitt.

Keep your child rear facing for as long as possible!
  • amandam

Man får väl ta sig lite tid i helgen och spana in. Men jaha, vilka korta avsnitt! 

• Malinans

Jag kunde inte se videon men visst är det den här?

Otroligt härlig låt!!

• Esoada

Det här är väl säsong 2?

Svar på tråden Ungdomsserien Portkod 1525